30 Kasım 2011 Çarşamba

YENİ ŞEYLER

Deniz'in yorganı artık ona küçük geliyordu ve devamlı tepinip üstünden atıyordu sanırım ona fazlasıyla kalın gelen bir yorgandı. İkeadan tek kişilik 1 derece olarak sınıflandırılmış sıcağı sevmeyenler için olan bir yorgan aldım (indirimdeydi 12.95 TL) ve yeni yorgana uygun bir nevresim takımı aldım.
Deniz, yorgana onayını verdi artık tepip atmıyor üstünden hatta kendisi bürünüyor yorgana, yastığına ise bayılıyor, anne bak kafam yolda diyor gülerek:)
Nevresim takımına uygun kumaş da bulunca perde olarak dikmeye karar verdim ama henüz buna cesaret edip başlayamadım. Kumaşın üzerindeki desenler aynı sadece ebatları küçük tutulmuş. Çok şirin bir oda olacak yaptığımda.
Kumaşın ebatları 120x300 cm çift kanatlı pencere için yeterli olacak bir ebat , perdeyi kısa tutmayı düşünüyorum, şimdi kullandığım perde uzun olarak dikilmişti ama kaloriferi kapattığı için
çok kullanışlı değildi.

21 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

mışıl mışıl uyusun Deniz:)))

Bugday Tanesi dedi ki...

Çok eğlenceli bir oda olacak, eminim :)

Ege dedi ki...

Çok cici, güle güle kullansın :)

sezobigo dedi ki...

mertin odasında hala güzel bir perdesi yok.çok beğendim ama alsamda yapabilirmiyim bilemedim.neyse seni takip edeyim belki ilhamım olursun fadişcim.
yorgan çok güzelmiş.ben ikea gitmek istiyorum ama sezo hiç sevmiyor ve her seferinde gitmemizle ayy ne kalabalık diyerek başlıyor başımın etini yemeye:)o yüzden kısa sütüyor gezmemiz.ama bu yorgan için çekeceğim biraz dırdır galiba:)

güzel günlerde kullansın kıvırcık saçlı güzel oğlun

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz teşekkürler.

FADİŞ dedi ki...

Buğday Tanesi, bittiğinde ben de öyle umuyorum:)

FADİŞ dedi ki...

Ege, teşekkürler:)

FADİŞ dedi ki...

sezobigocum, eğer Mert, Deniz gibi sıcağı sevmiyorsa bu yorgan çözüm olabilir, tekrar baktım da yazıda da düzelteyim yorganın fiyatı 12.95 TL canım.

Banuca dedi ki...

Bak nasıl da biliyor keyfini :))
Perdesini de dik, sen en güzelinden becerirsin eminim, sonra bize de göster şöööyle odayı olur mu :)

suhuba dedi ki...

Çok güzelmiş. Güle güle kullansın. Benimde oğlum sıcağa gelemez bu havada battaniyeyle uyuyor.

Nazan dedi ki...

Bu yorgandan büyük oğluma almıştım.Çok kullanışlı gerçekten.Nevresim takımını çok beğendim.Perdesiyle daha da güzel olacak.Deniz iyi günlerde kullansın.

necla dedi ki...

ay bu çok sevimli bir desen ..benim bile uyuyasım geldi valla iyi günlerde kullansın paşa bende bulsam hiç kaçırmam valla alırdım

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

çok beğendim çok sağlıkla huzurlu uykuları olsun.
Canım perde ile ilgili bir fikrimi sana mail attım:))

Proje Çantası dedi ki...

Fadiş' cim çok güzel bir desen. Nevresim tasarımı yapan bir kadının blog adresini vereyim. Öyle güzel şeyler çiziyor ki muhakkak sana da ilham verir. Sevgiler.

http://nataliesketchbook.blogspot.com

Proje Çantası dedi ki...

http://natalieryan.prosite.com/

Buradan daha iyi görebilirsin.

FADİŞ dedi ki...

Banucum, teşekkür ederim, yayınlarım tabi:)

FADİŞ dedi ki...

suhuba, erkeklerin geneli sevmiyor sıcağı:)

FADİŞ dedi ki...

Nazan, sağol canım:)

FADİŞ dedi ki...

necla, güzel dileklerin için teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, mailini okudum, tavsiyen çok güzel, çabalarım olacak bu konuda:)

FADİŞ dedi ki...

Proje Çantası, çok teşekkür ederim yorumuna ve ilgine, gönderdiğin adresi en kısa zamanda ziyaret edip bilgileneceğim:)