21 Kasım 2011 Pazartesi

KUMAŞ BOYAMAYA DEVAM

Ardarda yaptığım işleri yayınlıyorum,  toplamda tavşan, bebek ve kumaş boyama işini iki günde yaptım bazen böyle yerimde duramadığım anlar oluyor Deniz'de halinden memnun çünkü ben çalışırken ona da boya, fırça makas veriyorum birlikte çalışıyoruz:)



Amerikan bezini vakti zamanında alıp bir kenara koymuşum gene böyle kumaş boyaması yaparım diye. Amerikan bezi tok bir kumaş ve üzerine çizim uygulamak kolay oluyor. Geleneksel bir motif seçip kopyaladım ve ilk önce kontürlerini çizdim fırçayla ve sonra başladım gelişi güzel renkleri seçip boyamaya. Bu parça başka bir iş için saklanacak uygun parça bulununca da aplik edilecek.

4 yorum:

Gulcin dedi ki...

bak iste bunu cok yapmisligim vardir fadis okul zamani cok da severim ellerine saglik :)

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim, teşekkür ederim. Artık yapmıyor musun böyle şeyler?

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Bu kumaş boyama çalışmalarınız da çok güzel görünüyor. Gerçekten beğendim. Elinize ve emeğinize sağlıklar dilerim.

Selam ve dualarımla.

FADİŞ dedi ki...

Recep Altun, çok teşekkür ederim.