14 Kasım 2011 Pazartesi

DENİZ'İN YASTIĞI

Deniz bebekliğinden beri aynı yastıkta yatar ve onsuz uyumak istemez. Yastığın bir yedek kılıfı daha var ama değiştiğini anlar ve diğer kılıfını ister. Sever okşar yastığını, kenar fistolarına uzun uzun dokunur öyle uyur.
Dün akşam biraz geç döndük İzmir'den, arabada uykusu geldi, ısrarla yastığını istedi benden, en nihayet oğluşuma, yavrum yastığın evde şimdi sen benim elimi tut sıkı sıkı benim elimle oyna öyle uyu kuzum dedim, tamam anne dedi ve gözlerini kapadı yavrum. Bu fotoğrafda gördüğünüz yastık işte o yastık.
Yastık bazen çok kirleniyor,yıkanmasına  izin vermiyor çoğu zaman, geçenlerde gece öksürük tuttuğunu farkettim, hemen uykusunda kılıfını değiştirip makineye attım. Sabah kalktığımda yastık ne diye sordu yine, "yastığım nerede" demek istiyor, oğlum çok kirlenmiş gece öksürdün ben de kılıfı yıkadım dedim, hayret bir şekilde tamam dedi ve odasına gitti, işte bazen bu kadar çabuk ikna oluyor şaşıyorum:)

14 yorum:

suhuba dedi ki...

Çok şeker. Bazen onlar için eşyalar hakikaten vazgeçilmez oluyor...

Buket dedi ki...

ayy maşallah çok tatlı :))

Vintage Duygular dedi ki...

oyy Masallaj ne kadar tatli,ne güzel bir kare..Bir yerde okumustum, cocugunuzu bir oyuncaya vb alistirmayin,onun yoklugunda sorun olur diye.Ama böyle seker böyle akilli cocuklarin olabileceginden de bahsetmemisler ;)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Bir dönem öyle oluyorlar, eşya bağımlılığı. Çok tatlı ama, yastığı da öyle:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

yerim ben onun dillerini:))
benim oğluşunda elinde tutup kokladığı tülbenti vardı Deniz kadarken yıkamak için alırdım temizlenince bu benim değil derdi:)) bende tülbenti üçgen kesip birini yıkayıp yastığının altına koyardım koku farkı olmasın diye:))) kılıfın iki adetse sende dene :)) sevgiler

İkiz Annesi dedi ki...

Benim cadılarımın da vazgeçilmezi yumuşak pikeleri illa ki ona dokunarak uyuyacaklar.Eskiden ben de arabada dolaştırırdım şimdi alıştılar Allahtan:)
Bu arada öksürük için blogumda bir reçete var dün yazmıştım bir bakın isterseniz bizde çok işe yaradı:)

Banuca dedi ki...

Canım yaaa...
Bizim ufak olan oğluşun da "dastığı"(yastığı) vardı,aynı senin ki gibi onsuz olamazdı, şimdi 26 yaşında ve ben hala o "dastığı" saklıyorum, çeyiz diye vereceğim :))

FADİŞ dedi ki...

suhuba, bizimki şimdilik devam ediyor biz nereye yastık oraya:)

FADİŞ dedi ki...

Buket teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Ben de aksini duymuştum, güven duygusunu pekiştirdiğini:) araştırmak lazım çok dikkat etmedim doğrusu, yastığıyla çok mutlu bir görsen.

FADİŞ dedi ki...

Semi'nin Mutlu Elleri, aslında Deniz düzeni seven bir çocuk daha doğrusu ne gördüyse öyle devam etmek isteyen, her şeyi her zamanki yerinde görmek isteyen bir çocuk ama zaman zaman işte böyle ortasını buluyoruz isteklerinin.

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, fırsat bulursam yapıyorum, benim boynuma biraz dolayıp sonra kullanıma sokuyorum:)

FADİŞ dedi ki...

İkiz Annesi, teşekkür ederim, bakacağım şimdi, sağol:)

FADİŞ dedi ki...

Banucam, çok şekersin sakla sakla bakalım kokusunu tanıyacak mı:)