12 Ekim 2011 Çarşamba

UYKUDAN ÖNCE




Deniz şu sıralar gece geç yatmakta direniyor, peki ne değişti? Akşamları saat 22 bilemedin 22:30 da yatan oğul saat 23- 23:30 demeye başladı ve bu beni yoruyor, muhtemelen bütün gün bizi görmediğinden tüm günün acısını çıkartıyor bizimle; onunla oyun oynamak konuşmak çoook zevkli ama belli bir saatte de uyuması lazım ki ertesi gün güzel geçsin. Neyse uzatmayayım bu görüntüler uykudan önce görüntüleri.
Aslında gözlerinden uyku akıyor ama direnmeye devam ediyor.




Artık yatağa gider.

Belki!

7 yorum:

Gulcin dedi ki...

gercekten gozlerden uyku akiyor diyecektim ki bir sonrakiyaziyi gordum :)
kacta yatti peki sonunda :)

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim, saat 23:30 u geçiyordu iki üç gecedir yapıyor bunu acaba yorulmuyor mu diyorum, bir de bütün gün bize özlem duyuyor yavru:)

Gulcin dedi ki...

ah evet ya heralde ben uyuduktan sonra bunlar cok egleniyor kacirmayayim uyumayayim diyor da olabilir Fadis :) ben yapardim bunu :)
ama doner bence duzenine. Minik enerji topu deniz :)

Hande dedi ki...

Uykulu ama bir o kadar da şeker..bizim de uyku saatlerimiz çok kaydı bu sıralar , acaba nedendir?

ada ve deniz dedi ki...

Aslında şimdilerde düzeninin oturması okul zamanı çok işinize yarar. Ama kimi çocuk sevmiyor uykuyu. Ada kızkardeşimin nişenında (evde yapılmıştı) elinde ikramlık tabağıyla uyuyakalmıştı. Ki kalabalık ve gürültüyü düşün yani.

FADİŞ dedi ki...

Handecim, onlara oyun yetmiyor hele evde geçiriyorlarsa zamanlarının çoğunu yorulmuyorlar bile. Fiziksel aktiviteyi arttırmak lazım, bir kaç kez park süresini arttırdık o zaman daha çabuk uyuduğunu gördüm, en iyisi bir oyun grubu kurmak sanırım, şimdi havalarda soğudu evlere iyice kapalı kalmasak bari.

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, bir düzeni var ama şimdi saptı bu düzen işte. Gündüz uykusu muhakkak var mesela bir iki saat. Gece uykularını erkene almak için fiziksel aktivitesini arttırmak gerekecek ama nasıl:)Ada'ya gelince canım benim,elinde tabakla uyuya kalması ne tatlı olmuştur, keşke fotoğrafını çekseydin:)