18 Ekim 2011 Salı

ÜÇ KIZ KARDEŞ


Fotoğraf, küçükken elimizde geze geze fazlasıyla yıpranmış, işte üç kız kardeş, daha hiç biri okula başlamamış, saf, pür-i pak çocuklar. Anne, hep bir örnek giydirir yoksa kıskanırlar birbirlerini, aceleyle çekilmiş bir fotoğraf bu neden mi küçük erkek kardeşimiz dünyaya geldi çünkü hatta altı aylık oldu, onun fotoğrafı çekilirken bizi de sıkıştırmışlar araya.
Burası bir fotoğraf stüdyosu, evet öyle, mekan ne kadar perişan değil mi? İspanyol paçalı pantolonlar günün modasına uygun.
Biz üç kız kardeş, erkek kardeşimizin aramıza katılmasının pek de farkında olmayan hatta bu niye geldi diye ortadaki sıçanın hasta olduğu anlar. Bakın ne kadar masum o da küçük henüz bense en sağda duruyorum ablayım, ortanca ise ben de ablayım ben  de büyüdüm diyor benimle konuşurken. Biz büyüdük o fotoğraf çekilirken, nasıl büyümeyiz biz bugüne bugün ablayız artık, ayıcıklı pantolonlarımıza inat.
Çocukluğun masum bir anısı. Sevgili kardeşlerime ithaf edilir, sizi çok seviyorum.
Ablanız Fadiş

22 yorum:

Gulcin dedi ki...

kiyafetler harika hele o ayiciklar. Hep birlikte nice guzel yillariniz nice guzel fotograflariniz olsun. Bu fotografcida fotograf isini biraktik ama ne guzelmis fadis arada gitsek mi :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Kardeşlik dünyada hissedilebilen ve yaşanabilen en güzel duygulardan bir tanesi.Bu fotoğraf da bir örneği :)

Asuman Yelen dedi ki...

Üç kız kardeş. Tıpkı bizim gibi.
Yıpranmış siyah-beyaz bir resmin içinde rengarenk pırıl pırıl anılar.
Bayıldım ben bu posta sevgili Fadiş.

Maya'nın Cicileri dedi ki...

Fadiş'im, gözlerin hiç değişmemiş biliyor musun, sadece profil resmine bakıp bir tahminde bulundum kendi kendime, dedim en sağdaki o olmalı, cidden sen çıktın... hepiniz çok masumsunuz, ve evet artık ayıcıklı pantolonlar olmasa da hepiniz içinizde hala o günleri taşıyorsnuz... candan sevgiler...

Rozerin'in Annesi dedi ki...

cok guzel, cok sirin bir fotograf...ayrica pantolonlara bayildim...insanin kiz kardesi olmasi baska birsey...sevgiler..

Vintage Duygular dedi ki...

Ne güzel..Ne dersen hepsi derim: Resim,paylastigin anilarin..Umarim birbiniziden hic kopmamissinizdir ve yakin oturuyorsunuzdur. ;)

Elif dedi ki...

Ne güzel fotolar..
Ne güzelmiş geçen yıllar.
En güzelide kızkardeşe sahip olmak :)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

çok tatlısınız .hayat= kardeşlik

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Allah ayırmasın, mutluluğunuz daim olsun.

Nil dedi ki...

Ne güzelsiniz siz,üç kız kardeş...Hep mutlu olun:)

FADİŞ dedi ki...

Gülçin, o ayıcıkları hiç unutmadım hatta üstümdeki o pantolon lime lime oluncaya kadar giydim. Üç kız kardeş pek güzel oynardık kavga ede ede, ranzalarımız vardı karşılıklı apartman olurdu, ben hep üst kattaydım, ip gererdik yataklara çamaşır asardık, komşu hu komşu hu:)

FADİŞ dedi ki...

Buğday Tanesi, haklısın:)

FADİŞ dedi ki...

Asuman Yelen, sağolasın:)

FADİŞ dedi ki...

Maya'nın cicileri, değişmeyen bir tek gözlerdir herhalde. Çocukluk özleniyor bazen işte özlemimi bir nebze de olsa bu bloga yansıttım.

FADİŞ dedi ki...

Rozeri'nin annesi, pantolonlar süper değil mi paçalar dökülüyor belli ki annem yetişememiş küçük kardeşiminkini kıvırıvermiş dışarı doğru:)

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, en küçük kız İzmir'de, ortanca İstanbul'da erkek kardeşim de İzmir'de, olabildiğince görüşüyorum hepsiyle ama hiç bir şey eskisi gibi değil tabiki.

FADİŞ dedi ki...

Elif, kız kardeşler hele bizim gibi yakın yaşlardaysa daha bir eğlenceli oluyor.

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, sağol canım.

FADİŞ dedi ki...

nurtenbeğendi, amin, cümlemizle inşallah:)

FADİŞ dedi ki...

Nilcim sağol, amin, siz de:)

Proje Çantası dedi ki...

Biz de üç kız bir erkek kardeşiz. Bizim de en küçüğümüz erkek :)

FADİŞ dedi ki...

Edacım, benzer yanlarımız artıyor:)