14 Ekim 2011 Cuma

RESİM YAPIYORUZ ( Dün akşamdan kareler)

Dün akşam işten eve döndüğümde Deniz apartmanın önünde oynuyordu üç arkadaşıyla, birbirlerinin arkasında kuyruk olmuş dönerlerken Nezoş, bir bakıcı ve bir anne ile sohbet ediyordu. Nezoş'u evine gönderdikten sonra hava kararıncaya kadar ben Deniz'le sokakta kah koştum kah yakalamaca oynadım üç bıcırık kahkahalarla apartmanın çevresinde tur atıp durdular beni önlerine katıp. Kocam, sevgili iş arkadaşım olur aynı zamanda, kendileri balığı fırına vermek ve salata yapmakla meşguldu, biz eve girdiğimizde çoktan her şey hazırdı, oh ne güzel şey hazır sofraya konmak.
Akşam planladığım gibi yemekten sonra şu ayaklı şeker kavanozu için ahşap ayağı beyaza boyamak istedim, önce zımpara işlemi vardı, Deniz'le birlikte yaptık zımparayı arkasından yine birlikte beyaza boyadık  yetmedi yere büyükçe bir kağıt serdik, aldık elimize fırçayı boyayı, koyulduk işe.
Deniz böyle zamanlarda transa geçiyor boyaları birbiriyle karıştırırken bir sıralama tutturmuş sonra gelişi güzel sürüyor kağıda.

Bir kat daha boyanması gerekiyor.


1 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

yakışıklı ressamım benim ellerine sağlık