3 Ekim 2011 Pazartesi

KARAYİP KORSANLARI GİZEMLİ DENİZLERDE


Bu başlığa bakıp sinemaya gittiğimi sanmayın sakın zaten film çıkıp gideli çooook oldu neredeyse yenisi gösterime girecek, eminim fanatik Johnny Depp sevenler sonuncusunu da kaçırmayacaktır.
Dün gece işleri bitirip de koltuğa oturduğumuzda saat 23 00'ı gösteriyordu,  hemen filmi koyduk başladık seyretmeye. Johnny oyunculuğunu konuşturmuş yine Tim Burton filmlerinin vazgeçilmez oyuncusu, pis ama bir o kadar sevimli yapabiliyor bu karakteri. Film baştan sona güzeldi, bütün oyuncular rollerinin hakkını vermiş. Sezonu epey bir geriden takip eden bir insan olarak ün salacağım yakında. Aaaaa sen daha o filmi görmedin mi cık cık diyen arkadaşıma sevgilerimi gönderiyorum bir daha ki sefere sinemaya giderken Deniz'i sana bırakıyorum, şimdiden duyurayım:)
Aslında Tim Burton filmleri etkinliği düzenlemek lazım, şöyle hepsini bir bir döküp tekrar seyretmek fena olmaz:)
Seyretmek için aldığım pek çok film izlenmeyi bekliyor ama bende hal kalmıyor, genelde akşamları sızıp kalıyorum, tekrar şu multivitaminlere başlayayım bari.

9 yorum:

Dürr-i Yekta dedi ki...

bu filmde gözüm orlondo bloomu acayip aradı, yokluğu belliydi.

FADİŞ dedi ki...

Sadece Orlando mu gözüm Keira Knightleyde aradı doğrusu. Bence ne yapıp edip bir dahaki sefere ikisini de filme katsınlar:)

Buket dedi ki...

TİMİN HAYAL DÜNYASINA HAYRANIM !!

Rozerin'in Annesi dedi ki...

canim hic uzulme yanliz degilsin...bende daha gecen Cumartesi izleye bildim..ama begendim...

Hande dedi ki...

bu kadar olur aynen ben de yeni seyrettim hatta aynı anda seyretmiş olabiliriz..:))

FADİŞ dedi ki...

Buket, ben de çok seviyorum Tim Burton filmlerini:)

FADİŞ dedi ki...

Roseri'nin Annesi, yalnız değilim biliyorum ama işte insan şöyle bir sinema keyfi yapmak istiyor canım:)

FADİŞ dedi ki...

Hande, evde sinema keyfi nasıl, bizimki arada bir yataktan anneeeee su, anneeeee çiş diye bölüyor sayesinde bizim molalar epey fazla:)

MELTEM dedi ki...

hiçbir filmin sonunu getirememekle birlikte,bayılıyorum film izleyebilenlere,resmen bayılıp kalıyorum çoğu zaman koltukta yada kuzunun yanında...