11 Ekim 2011 Salı

DIY- KUTU

Klasik kapaklı kargo kutularını bilirsiniz eğer kartonu kalın ve düzgünse atmam ya bir oyuncak kutusuna dönüşür ya da şimdi olduğu gibi benim hobi malzemelerimin saklama kutusu olur. Artık kumaşları hiç atmam pek çok hobisever de benim gibidir nasıl olsa bir gün o parçaları da kullanacak bir yer çkar:)
Kutu ve artık kumaş işte bu şekilde buluştu, kuş figürünü çok seviyorum, nette bulduğum kuş figürünü kumaşa uygulayıp kestim ve kutuyu tek kat ama kalınca beyaza boyadım kuruduktan sonra da kumaş kuşu yapıştırdım aslında kutu yüzeyinde patine başka bir renk daha kullanılabilir ve kuş için bir dal çizilebilirdi ama benim her zamanki gibi çok acelem vardı.


2 yorum:

bahar006 dedi ki...

Oooh, herşey kuşlu kuşlu, negüzel takım olmuş:)

FADİŞ dedi ki...

bahar006, bu kuşlu kutu biraz baştan savma oldu sanki biraz tadilata ihtiyacı var, köşeler kapatılmalı, kenarlar kurdelanmalı:)