17 Ekim 2011 Pazartesi

BEN NERDEYİM?


Annem bana Vadi'lere gideceğimiz söylemişti buraya değil, burası neresi, peki bu insanlar kim? Batman gibi uçup gideyim mi parka doğru acaba?

Tamam annemin blog dünyasından arkadaşları, öyle diyor blog ne ki:) Israrlarıma daha fazla dayanamadı beni aşağıdaki parka götürdü, salıncağa bindirdi ve ben bir güzel salıncaktan kaydım yere kapaklandım,  annem salıncak bana çarpmasın diye salıncağı tutmaya çalıştı sanırım onun da bir yerleri çürüdü, dişim dudağımı kesti kanadı, biraz ağladım, Saadet Teyze yanımızdaydı mendil verdi, dudağımdaki kanı durdurmak için.
Biz bunları yaşarken ne yorgunluk kahvesi içebildi annem, ne de ben çikolata yiyebildim. Annem sadece ucuz atlattık, ucuz atlattık diyor da başka bir şey demiyor, kendini suçluyor niye tahta salıncağa bindirdim diye.

22 yorum:

Maya'nın Cicileri dedi ki...

sen de mi geldin bloguna annenin, hoşgeldin :) geçmiş olsun, Allah beterinden sakınsın :) öpücükler annene ve sana :)

FADİŞ dedi ki...

Maya'nın Cicileri, sağol, gerçekten ucuz atlattık Allah korudu, dikiş falan gerekmedi:)

ada ve deniz dedi ki...

senin bu annen salıncaktan düşme işini birazcık abarttı sanki...

FADİŞ dedi ki...

Hep böyle değil:) kanı görünce dayanamadı.

MELTEM dedi ki...

çok geçmiş olsun,ucuz atlatmışsınız:))

sufi dedi ki...

"ucuz atlatmak" düşündürücü bir deyim değil mi? Allah herikinizi de korumuş çok şükür, geçmiş olsun sevgilerimle.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

:((( çok geçmiş olsun kuzumaa

Seyhan dedi ki...

Çok geçmiş olsun Fadiş , Kuzenimin bir salıncak kazası vardı dişleri kırlmıştı alah korumuş ...

halime dedi ki...

ğecmiş olsun..

Ege dedi ki...

Çok geçmiş olsun, sizinle tanıştığıma memnun oldum. Onca yolu kat edip geldiğiniz için teşekkürler :)

Banuca dedi ki...

Ah canım beniiim....
Fadişim, kendini suçlama, olacağı varmış, hangisiböyle ufak kazalar atlatmıyor ki, bizimkilerin ikisinin de kafasında dikiş izleri hala duruyor :)

FADİŞ dedi ki...

Meltemcim sağol.

FADİŞ dedi ki...

Sufim, evet haklısın düşündürücü bir kelime,hiç düşünmeden ağzımızdan dökülen,Rabbim bizi korudu çok şükür.
Sevgilerimle.

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, sağol canım.

FADİŞ dedi ki...

Seyhan, çocuklarımız Allah'a emanet.
Sevgilerimle.

FADİŞ dedi ki...

Halime, sağol.

FADİŞ dedi ki...

Ege, yollar nedir ki kavuşmayı istedikten sonra değil mi ama. Ben de çok memnun oldum umarım devamı gelir, sohbet etme imkanı da buluruz. Ben teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Banucam, haklısın olacağı varmış işte biz de yine de tedbiri elden bırakmayacağız, düşe kalka büyüyecekler. Ben haşarı küçüklüğümden bir hatırayı hala taşıyorum yüzümde:)

ada ve deniz dedi ki...

Fadiş biraz daha büyüsünler bak sen o zaman gör düşüşleri. Ben gerekli pansumanı yaparım ama önemsizmiş- olağanmış gibi davranırım. Değilse özellikle Deniz'in mızlaması bitmez...

FADİŞ dedi ki...

Saadetçim haklısın, ben ne kadar telaşlı davranırsam ağlaması o kadar uzun sürüyor işte, bazen kendime engel olamıyorum.

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Oyyyyy çok geçmiş olsun! verilmiş sadakanız varmış kıyamam kuzuya.
Allah beterlerinden korusun.

Tanışmak üzere diyeyim:)
sevgiler,
Figen Karavaş

Geveze Anne dedi ki...

oooyyy çok geçmiş olsun :(
başka bir toplantıda tanışmak ümidiyle ..