16 Eylül 2011 Cuma

KUŞLAR

 Ben bu kuşları çok sevdim, elimde eskiden kalma iyi bir kartonum vardı, başladım çizip kesmeye.



Önce kağıt lambamın altına sarkıttım kuşları ama istediğim gibi fotoğraflayamadım.






Kuşlarım nihayet dolabımın üzerinde yerini aldı.
Bu kuşlardan ben de yaparım hani nerde bunun çizimi derseniz burayı ziyaret edin derim. Cafe nohut, bu özellikle senin için, böyle işleri ne kadar çok seviyorsun biliyorum yazılarından,  hem de o kadar güzel yapıyorsun ki:) Bu eğlenceli çalışmanın pek çok versiyonu yapılabilir, yazlık için linkteki videoda olduğu gibi bir dala sarkıtıp uygulayacağım.

8 yorum:

zeynep dedi ki...

Aaa çok sevimli olmuş özellikle çocuk odaları için kullanılabilir.
Hayırlı Cuma'lar canım..

deniza17 dedi ki...

Kuşlar harikadır. Bayıldım!

sezobigo dedi ki...

nasılda güzel çok beğendim canım arkadaşım ellerine sağlık

FADİŞ dedi ki...

zeynep, sana da hayırlı cumalar. Aynı teknikle başka figürler de deneyeceğim:)

FADİŞ dedi ki...

deniza17, teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

sezobigo, sağol canım:)

Bugday Tanesi dedi ki...

Bu cikcikler çok güzel olmuşlar, değişik renk ve malzemelerle de yapılabilir :)Ellerine sağlık

FADİŞ dedi ki...

Buğday tanesi, sen de yaparsın bunlardan, çok şirinler:)