29 Eylül 2011 Perşembe

CUPCAKE (YABAN MERSİNLİ)



Mutfakla aram şu sıralar pek iyi değil bunu düzeltmenin bir yolu olmalıydı ve bu tatlı bir yol olsa iyi olurdu (şu sıralar malum sebepten tatlıya özlemim doruk noktada) Biliyorsunuz uzun süredir diyetteyim ve diyet psikolojisi dibe vurmuş durumda artık pasta börek ister oldum ama bu cupcakeler Deniz için bir adet bana bir adet de babasına olmak üzere tariften 9 adet cupcake çıktı ortaya. Tarif tam bana göre, çok kolay:)
Kolay anlatım ve pratik bir tarif, sahibi takip etmekten çok zevk aldığım, fotoğrafları iştah açıcı ve çok özenli bir blog JULYEN' den bahsediyorum.

Ben orjinal tarifte evdeki malzeme durumuna göre bazı değişiklikler yaptım. Badem yoktu kullanmadım, yaban mersini kurusu vardı hamurun içine ekledim ve kremasını hazırlarken fazla çırpmamdan kaynaklanıyor sanırım ipeksi görüntüsünü bozdum ve pütürlü bir görüntü oluştu ama lezzet bir harika oldu, diğerlerini de yememek için zor tuttum kendimi. 

Tarifin en güzel tarafı çeşitlendirmeye müsait oluşu, limon kabuğu rendesi kekin o mis gibi tereyağı kokusuna çok güzel eşlik ediyor, şiir gibi. Son olarak eğlence olsun diye Doktor Oetker'in süslerinden biraz serpiştirdim üstüne, Deniz'in çok hoşuna gitti.

20 yorum:

MELTEM dedi ki...

bizde isterikk..

Deli Anne dedi ki...

ımmm.. yeme de yanında yat:)

Nazan dedi ki...

Harika görünüyor, ellerine sağlık..

Nilgün Komar dedi ki...

misss misss

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

aman aman yeme de yanında yat olmuş!

NeSLiNaMe dedi ki...

bende bunlardan bir deneyeyim diyorum cünkü hic yapmadim bakalim güzel olcakmi... ellerinize saglik

ada ve deniz dedi ki...

ellerine sağlık

FADİŞ dedi ki...

Meltem, olur tabi, yaparım da nasıl görüşeceğiz biz gelemiyoruz siz gelin ya da ortada bir yerde buluşalım:)

FADİŞ dedi ki...

Delişim aynen öyle, ben bir tane yedim gerçi hiç vicdan azabı çekmeden nasıl olsa ertesi gün menüyü iyice bir zayıflatırım olur biter:)

FADİŞ dedi ki...

Nazan, teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Nilgün, mis ki ne mis, seyretmelik olmadı gerçi, kayınvalidemler ballıymış şimdi bizdeler, ikindi çayıyla bir güzel götürürler:)

FADİŞ dedi ki...

Nilgün, mis ki ne mis, seyretmelik olmadı gerçi, kayınvalidemler ballıymış şimdi bizdeler, ikindi çayıyla bir güzel götürürler:)

FADİŞ dedi ki...

Stil Direktörü arkadaşım, sen yiyebilirsin istediğin kadar ne de olsa taş gibi hatunsun maşallah, fit kişiler korkmadan yiyebilir, ful aktif kişi:)

FADİŞ dedi ki...

NesliNaMe, hemen dene,tarifi olduğu gibi uygularsan eminim güzel olacaktır, içine ne bulduysan kat ondan sonra:)

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, teşekkür ederim.

bahar006 dedi ki...

Ellerine sağlık, nefis görünüyo:)

Rozerin'in Annesi dedi ki...

harika gorunuyor..ellerine saglik...sevgiler..

Buket dedi ki...

Harika görünüyor, ellerine sağlık.

FADİŞ dedi ki...

bahar006, teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Rozeri'nin annesi, Buket, teşekkür ederim:)