22 Ağustos 2011 Pazartesi

TAŞ BOYAMA, AYŞE'NİN BÖCÜKLERİ


Ayşe'ciğim bir süredir evden çalışmaya başladı, farklı boyutlardaki taş yüzeylerine desen çalışıyor , iki siparişini bitirip teslim etmiş bile  3. siparişi de bitirmek üzere. Ben işlerini çok beğendim ve sizlerle paylaşmak istedim.



Henüz tamamlanmamış bu işlerin fotoğraflarını çekmeden duramadım.
 Tosbağalar kafalarını çıkartma konusunda kararsız gibi:)

 Ne de güzel kıvrılmış yatıyor böyle.

 İki baykuşun arasına girmiş bir tavuk:)


14 yorum:

aysun dedi ki...

Gerçketen çok güzel ve orjinal bir çalışma olmuş.Bayıldımm :)

Yıldız dedi ki...

Ben de çok beğendim ellerine sağlık Ayşe'nin
özellikle baykuş bir harika....

FADİŞ dedi ki...

aysun, beğendiğini arkadaşıma ileteceğim:)

FADİŞ dedi ki...

Yıldız, beğenmene sevindim canım, aslında son fırça darbelerini de vurup, vernikleyip yayınlamak lazımdı ama dayanamadım işte. Özellikle kedilerin bitmiş hallerini merak ediyorum:)

Deli Anne dedi ki...

ne güzel bu taşlar yahu:)

özlem dedi ki...

Çok güzeller, buram buram emek kokuyor gerçekten ...
Sevgiler...

FADİŞ dedi ki...

Delişim, bildiğin dere çakılını şekilden şekile sokuyor Ayşe, çok zevk alıyor yaparken, bazıları örgü örmekten zevk alır, terapi gibi der onun içinde taşları boyamak terapi olmuş:)

FADİŞ dedi ki...

Özlem, Ayşe'nin fırçası iyidir ve en güzelini buluncaya kadar dener, kendi beğendikten sonra gösterir. Seviyorum onu, yaptığı işleri:)

Noblesse dedi ki...

süper olmuş, Ayşe'yi tebrik ediyorum...

Sevgi dedi ki...

inanılmaz güzel.. ayşenin ellerine sağlık.. harika...

Ecehan dedi ki...

Boyaları sulu boya mı ki?

FADİŞ dedi ki...

Noblesse, baktım cevaplamadığım yorumlar var, beğendiğini Ayşe'ye söylerim, çok mutlu olacak.

FADİŞ dedi ki...

Sevgi, teşekkürler.

FADİŞ dedi ki...

Ecehan, kullandığı boya su bazlı akrilik boya, kapatıcı özelliği var boyanın:)