22 Temmuz 2011 Cuma

KOŞMAK


Bir saat önce bir kaçamak yapıp köy pazarına gittim, pembe domates, yerli patlıcan, köy salatalığı, biraz da bamya aldım. İstediklerimi bulmanın memnuniyetiyle elimdeki yükleri sırtlamış arabaya doğru ilerlerken yanımdan rüzgar gibi hızla geçen bir oğlan çocuğu gördüm. Çocuk o kadar hızlı koşuyordu ki ayakları poposuna değiyordu üstelik ayağında sadece terlik vardı.
Çocuk yanımdan geçerken bir rüzgar esti, kendi çocukluğumun o özgürlük hissi deldi geçti yüreğimi, tekrar çocuk heyecanımı canlılığımı hatırladım. Yerinde duramayan, her şeyi yapabileceğine her şeye yetişebileceğine inanan adeta kanatlanıp uçabilen bir çocuk. Ne kadar hafif, ne kadar özgürdüm ben böyle. Koşmaya başlarken tepenin başından durabilir  miyim acaba  diye hiç düşünmezdim. Korkusuzdum, yarın ne olacak endişesi daha yüreğime oturmamıştı, çocuktum.
Zaman bu kadar hızla akıp giderken artık ben yavaş yürüyorum, zaman geçmesin istiyorum ama nafile. Tik tak tik tak tik tak seslerini siz de duyuyor musunuz?

6 yorum:

sezobigo dedi ki...

bak şimdi acayip canım sıkıldı.taşındığım yerde değil köy pazarı ,pazar bile yok:(
şimdi söyle ben ne yapayım.:)
neyse sen bari tadını çıkar fadişim:)

Guven dedi ki...

Ne kadar güzel;zaman hızlanırken bizim yavaşlamamız; yavaşlama olgunluğunu göstermemiz;hızlı koşan zamana rağmen:))

ada ve deniz dedi ki...

Devrim dikti pembe domateslerin çekirdeklerini. Fidan oldular toprağa dikecek bakalım sonuçları ne olacak....

FADİŞ dedi ki...

sezobigom, üzüldüm şimdi büyük şehirlerin zorluğu işte. Yeni evin hayırlı uğurlu olsun canım, mutlulukla yaşayın içinde.

FADİŞ dedi ki...

Güven, ne kadar yavaşlasam da zaman akarken bir şeyleri kaçırıyormuş hissine kapılıyorum, yapacağım çok şey var doğru şeyler yapmalıyım hissindeyim sürekli, işte genç bir kızken bunları hiç düşünmez anı yaşamanın keyfini sürerdim ama bu doğru değilmiş aslında şimdi anlıyorum anı yaşarken önemli olan dolu dolu yaşamakmış.

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, pembe domateslerin birer fideye dönüşmesi mutluluk verici. Bir çekirdekten tekrar bir hayatın doğması benim için muhteşem bir şey. Bazı insanların elinden ne çıksa birer fideye meyveye dönüşür senin kocanda onlardan biri sanırım:)