7 Haziran 2011 Salı

YUVAYA DÖNDÜM

Pazartesiden itibaren yuvamdayım, işimde gücümdeyim. Bu tatil tam istediğim gibi geçti, ılık bir bahar meltemiydi. Yüzüne şöyle bir deyip geçen esinti huzur verdi tüm benliğime. İçimdeki çocuğu unutmuş olan ben tekrar hatırladım ana şefkatini alınca. Ev sanki başka bir diyardaydı, İzmir'in sıcağından ayrı, püfür püfür gece gündüz. Deniz desem biraz daha büyüdü, erkek bebekten erkek çocuğuna doğru yol alıyor koşar adımlarla. Anneannesinin evine daha bir alıştı, her köşesini ezberledi, her köşesinde oynadı. Evin kurallarına uydu, gezdi tozdu ve maşallah bana hiç zorluk çıkartmadı. Anneannesiyle birlikte her akşam çiçekleri suladı, bir elinde hortum diğer eliyle yaprakları yıkaya yıkaya suladı, anneanne buna çok şaştı, çiçekleri okşadı öptü tek tek.Dedesiyle oyunlar oynadı, dedem diye sevdi hep. Kuzeni Demir'e, teyzesine doydu. İlk üç gün babasını aradı uyumadan önce, geceleri baba diye ağladı  sonra güzel güzel bahsettik babasından gün içinde, bir sürü şey biriktirdi kendince, şimdi evde gösteriyor marifetlerini Nezaket Teyzesine, babasına.
Çok küçüklüğünü saymazsak ilk defa dolmuşa, belediye otobüsüne bindi (biz her yere yürüme mesafesi uzaklığında olduğumuz için taşıt kullanmıyoruz). Daha fazla yürüdü, koştu, arabasını olabildiğince kullanmadık, bu kadar koşturmacada bile uykuyu erkene alamadık yine saat 22'de yattı. Tatilden bir kaç anıyı bir daha ki yazıda paylaşırım sizlerle.

8 yorum:

yeliz dedi ki...

hoşgeldiniz:)

FADİŞ dedi ki...

hoş bulduk, blog dünyasını özlemişim, inan neredeyse hiç açmadım bilgisayarımı:)

ada ve deniz dedi ki...

Hoşgeldin:)) Serin serin oturduk diyorsun ya. Dönüşün daha da sıcak bir İzmir'e oldu. Cayır cayır yanıyor İzmir bu günlerde....

FADİŞ dedi ki...

ada ve denizim, aslına bakarsan annemden sokağa çıktığımızda yanmaya başlıyorduk. Bulundukları sitede çok esinti alıyor, sıcak olmuyor, şehrin göbeğine gittiğimizde yandık epey, hatta bir kemeraltı yaptık esmerleşip geldik:)

sezobigo dedi ki...

maşallah arkadaşım maşallah,sevindim sizin adınıza ne güzel gideceğiniz kapının tatil beldesi tadında olması ayrı bir şans:))mutlu kalın sevgiler sıcak istanbuldan:)

FADİŞ dedi ki...

sezobigom, arkadaşım, tatil beldesi tadında apartman dairesi, balkonu da bahçe tadında. Benim gözümde tatil beldesi orası, sağolsun hiç yorulmadım herşey dahil tatildi, annemle gezmek tozmak ta çok zevklidir ha, onunlayken zaman su gibi akar:)

Gulcin dedi ki...

anne evinden guzel dinlenilecek bir yer bilmiyorum ben bu dunyada. mesela hangi otelde itinayla sadece sizin sevdiginiz yemekler pisebilir degil mi ama :) Tabi bu isin sakasi da yine de anne evi kadar guzel vakit gecirilen yer yok hele anne de dolasmayi seviyorsa. Yine gidesim geldi :) Cok sevindim guzel gectigine izmirin devami yakinda olsun :)

FADİŞ dedi ki...

Gülçinim, doğru söylersin, ana gibi yar olmaz, üstelik ben biraz oturmaya kalksam beni teşvik eden hep annem oldu hatta Deniz ben yokken kalabilse anneannesiyle sinemaya da gidecektim ama bizimkisi iyice yapışıyor baba olmayınca yanımda:) Bir dahaki seferi kocayı da istiyorum yanımda o ilk flört ettiğimiz zamanlardaki gibi dolaşalım sahilde diyorum hep:)