2 Mayıs 2011 Pazartesi

DENİZ'İN BİSİKLETİ DEDESİNDEN ARMAĞAN

video

13 yorum:

Noblesse dedi ki...

çok güzel, Deniz güle güle kullansın.

FADİŞ dedi ki...

Noblesse, teşekkür ederim:)

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzelmiş güle güle kullansın:))

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Oy ben o kıvırcık kafayı yutarım bi lokmada:)) Bisikleti de ketçap niyetine üstüne dökerim:)) Güle güle kullansın tatlı şey..Maaşallah..

figen abla dedi ki...

işte kafama göre birini buldumm :)))
Deniiizzzz koş teyzecim sen bisikletine atla, ben bisikletime atlayayım, seninle sahilde gezelim ne dersin?
annesi için rahat olsun.ben kuzucuğa bakarım...
biz bir sahil köyünde yaşıyoruz fadişim..buralar çok sakin ve tenhadır..herkes bisikletlerle gezer..gürültü, zırıltı, trafik yoktur..
hadi Deniz'i ve bisikletini alıp bize gel..sonra biz denizle sahilde bisiklet sürelim, sen de kumsalda deniz kabuğu topla :)))
ayy ne güzel hayal oldu ya :))
Seni öpüyorum Denizim ..

FADİŞ dedi ki...

İkizAnnesi,teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

LEZZETLİSOMUNLAR,çok tatlısınız, öpüyorum:)

FADİŞ dedi ki...

figen abla, mennuniyetle koşar gelir, ona deniz, kum, bisiklet deyin yeterki:)

Sihirli Günce dedi ki...

Çok şirin,güle güle kullansın Deniz:))

FADİŞ dedi ki...

Sihirli günce, sağol:)

Küçük Mucizem dedi ki...

bana eküri lazım gel seninle sahilde bisiklet sürelim deniz

FADİŞ dedi ki...

Küçük mucizem, bu çağrıya koşa koşa gelir Deniz:)

zubizup dedi ki...

Turkish Underwearings
www.yoncatoptan.com
If you wisit my web ,I will be Glad:)
:)
:)