15 Nisan 2011 Cuma

Bir köprüde karşılaşmış iki inatçı keçi ha hay ha hay

İki inatçı keçinin masalını çok severim, şarkısını da. Bu deseni gördüğümde hemen almaya karar verdim. Güzel bir baskı, resim biraz Uzak Doğu esintisi taşıyor  masalda acaba oralardan mı?
Bu kumaşı da duvar panosu olarak değerlendirdim.


Malzemeler: İstediğiniz boyda tahta çıtadan yapılmış çerçeve, kumaş, makas ve tel zımba.
Görüldüğü üzere bizim evi oyuncaklar kuşatmış durumda her an bir kazaya kurban gidebilirsiniz, netekim fotoğrafı çektikten hemen sonra ayağımı ovalamakla meşgul oldum. Deniz karşıdan öpücük gönderip acımı bir nebze de olsa hafifletti.

Evde şu anda bir renk cümbüşü var, hepsinin birbiriyle uyumlu olduğunu söyleyemem ama gözü rahatsız edecek boyutta değil, şimdilik......

14 yorum:

sezobigo dedi ki...

çok beğendim desem ,nerden aldın desem,çok çok güzel olmuş desem inan az bile yazdım:)

FADİŞ dedi ki...

sezobigocum, teşekkür ederim. Kumaşı ikea dan bulabilirsin, daha pek çok çeşit var:)

Gulcin dedi ki...

ne kadar guzel olmus
elne saglik bence ev renkli renkli cok ic acici gorunuyor gule gule oturun :)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım harika olmuş ellerine sağlık.
aman çok dikkat et bunların arasında yürürken:))

Küçük Mucizem dedi ki...

ne kadar basit ve şık. elinize sağlık.
ahh bu ikea. niye burda yok mu desem, iyi ki burda yok mu desem :)

Hande dedi ki...

ikea reklamlarına çıkacak kadar güzel bir oda olmuş bence..

GÖNÜL dedi ki...

harika olmuş süper fikir ellerine sağlık

GÖNÜL dedi ki...

genellikle yorum yazıyordum herhalde başka bloglardan izliyordum kusura bakma hemen izlemeye alıyorum

FADİŞ dedi ki...

Gülçin, Örgü çantam, çok teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Küçükmucizem, evet yapılışı çok basit ama sonuç beni memnun etti, pek çok mefruşatçıda güzel parçalar bulmak mümkün:)

FADİŞ dedi ki...

Hande, Gönül, teşekkür ederim:)

ada ve deniz dedi ki...

kumaş gerçekten de müthişmiş. Benim erkekler sevmiyor ikea gezmeyi, geçerken beni de alın bir zahmet....

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, olur haber veririm, alırız seni de:)

yenigelin :) dedi ki...

İkea evimizin herşeyi :) ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)