10 Şubat 2011 Perşembe

VİRAL ENFEKSİYON, BÜYÜME HALLERİ VE DOĞUM GÜNÜ HAZIRLIKLARI

Deniz hafta sonunda sık sık ateşlendi ibufen verdik ateşini düşürdük. Pazartesiden beri de arada bir öksürüyordu. Dün daha fazla ilerlemesinden korktuğumuzdan doktorumuza gittik, hafif bir viral enfeksiyon geçiriyormuş, antibiyotik vermeye gerek görmediğini söyledi. Kulaklarda çok şükür bir şey yok.  Fazla kilo alamamış ama boy artışımızı iyi buldu doktorumuz. Doktora her geldiğimizde ağlamaya kapıda başlayan Deniz bu sefer daha sakindi ve muayene sırasında daha az güçlük çıkardı, oğluş büyüyor bunu bir kere daha görmüş olduk.

Deniz için, iki yaş pastasını ben hazırlamak istiyorum tamamen amatör işi olan bu pastanın yapımını, çok değerli bloggerlar sayesinde kotaracağımı umuyorum. Blog blog gezip pasta tarifi bakıyor, şeker hamurunun nasıl yapılacağını öğrenmeye çalışıyorum. Figürlere henüz karar veremedim ama büyük ihtimalle iş makinesi veya orman hayvanları olabilir ya da son anda bir rulo pasta yapar geçerim.
Evi de biraz süslemek istiyorum tabi ve partiye gelecek çocuklar için de bir kaç oyun hazırlamak istiyorum. Sunulacak pastanın dışında maffin yapmak istiyorum bu sebeple ikeadan bir maffin kalıbı, yıkanabilir pasta alt süsü, cup cake kağıtları, un eleği, kurabiye kalıpları aldım. Bakalım neler yapacağız, Nezaket'in bana yardım edeceğini umuyorum.
Pasta kaplaması için kullanacağım tarif marsh mellow ile yapılan tarif olacak. Gıda boyası hiç kullanmadım ama yeşillik meşillik yapmak için bir kaç renge ihtiyacım olacak; ana kaplamayı beyaz yapıp üstüne konduracağım figürleri renkli yapacağım.

8 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Geçmiş olsun kızımda da kreşten dolayı aynı sorunlar oluştu ve en sonunda kulaklarına vurmuş gece 3'de acile gittik antibiyotik tedavisi şimdilik cevap verdi.Hiç biri hasta olmasın,anne yüreği dayanmıyor.

FADİŞ dedi ki...

Size de geçmiş olsun, antibiyotik işe yaramış neyse ki. Çocukların hastalanması bizi hasta ediyor, yüreğimiz daralıyor, onlar hasta olmasın, hasta olanlara da Allah şifa versin inşallah.

ada ve deniz dedi ki...

geçmiş olsun. şu sıra evinde hasta olmayan kimse yok sanırım.

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, sağol canım, çevremde herkes hasta, şu bahar ayları bir gelse de hastalıklar azalsa.Havaların ısınması dört gözle bekliyorum, sahiden:))

Hande dedi ki...

Eminim çok güzel olacaktır..Anne elinin değmesi yeterli bence..

FADİŞ dedi ki...

Handecim teşekkür ederim, bana cesaret verdin:)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Geçmiş olsun Fadişim; çocuk milleti, düşe-kalka ve hastalana-iyileşe büyür. Bunlar onların direncinin daha kuvvetli hale gelmesini sağlayan sınavlar. Sen şimdi doğumgününe kanalize olmuşsundur zaten, içine sinsin, kolay gelsin. Şimdiden nice seneler..

FADİŞ dedi ki...

Lezzetli somunlar teşekkür ederim, aynı gün iki parti olacak biri aile fertleriyle diğeri de Deniz'in arkadaşları ve anneleriyle. Ama bir dakika, ben henüz davet etmedim kimseyi! eyvah yarın aramalıyım herkesi.