26 Şubat 2011 Cumartesi

PERDE YENİLEME

Salondaki perdem bana fazlasıyla sade görünmeye başlamıştı, biraz hareket istiyordum. Döşemelik kumaşları sevdiğimi artık beni takip edenler biliyor, bu kumaşları her yerde kullanır oldum.

Dün enerjimin yüksek olduğu nadir anlardan biriydi, gerçi ben, beslenme düzenimi bozmazsam (şekerden uzak ve ara öğünleri aksatmadan) her şey gözüme daha kolay görünüyor ve üşenmiyorum.


Fon kumaşını daha önce de mutfak perdesinde kullanmıştım. Mutfak perdesinde, kumaşın motiflerinden faydalanmış ve tül üzerine bir su bandı geçmiştim, burada ise kumaşın tamamını kullandım:) Elimde küçük bir parça kaldı onu da motiflere ayırıp tişört süslemede kullanmak istiyorum.
Koltuğun üstünde gördüğünüz minder, Deniz'in odasına diktiğim perdenin artan kumaşı. Bu kumaş iki adet koltuk minderini yapmama yetti, kumaş İkea'dan.
Perde fonunu nasıl yaptığıma gelince; pencerenin genişliğinde kumaşı kesip dört bir yanını makinede diktim, perde düğmelerini ekledim ve hazıııııır:)

3 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

masanın üstnü de unutmamışsın. Kırmızı çok yakışmış pencerelerine :))

FADİŞ dedi ki...

Teşekkürler ada ve denizim, şu sıralar kıpır kıpırım, doğduğum gün yaklaşıyor, ben bahar çocuğuyum, canlanmaya başladım, kış uykusundan kalktım, gözlerimi ovuşturuyorum:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık minik bir dokunuşla süper bir güzellik.