8 Şubat 2011 Salı

MUTFAK PERDESİ

Hatırlarsanız bu postta mutfak perdesinden bahsetmiştim, denemelere başladım. İlk perdem daha önceden var olan düz tül perdemi enden boydan kesip daraltmak ve üzerine beğendiğim desenli kaplama kumaştan motifler kesip tül perdeye aplik etmek oldu.




İlk denemeye göre fena olmadı ama kusurları var tabi, iyi bir planlama yapmadığım için çok uğraştım ve sonuna doğru sıkıldım.  Bir kere tül çok ince ve yumuşak, aplik ettiğim kumaş ise kolalı gibi çok sert. Tül potluk yapmasın diye çok uğraştım. Zemini oluşturacak olan tül daha sert bir malzemeden olursa işiniz kolaylaşır. Şimdi sırada kendi ellerimle stor perde yapmak var, bakalım yapabilecekmiyim, malzemelerimi aldım.

12 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

duruşu güzel olmuş. Keçe gibi bir malzemeden tek tek çiçekler yapıp aplik etsen de çok hoş durur gibi

Banuca dedi ki...

Fadişcim, ne güzel bir fikir bu, bak hiç aklıma gelmemişti bu. Odalar için nefis bir fikir, kalın perde böyle desenliyse, onun deseninden kesip tüllere aplike, çok hoş oluuuur, kaydedeyim hemen:))
Stor yaparsın sen, hem de en güzelinden olacağından eminim, şimdi bana merakla beklemek kalıyor....

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık çok beğendim .
yeni çalışmanı yapım aşamalı paylaşırsan süper olur

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, düşünmedim değil ama bu gibi çalışmaları daha çok tişörtte deneyeceğim bundan sonra.

FADİŞ dedi ki...

Banucam, senin tarafından beğenilmek ne güzel:)

FADİŞ dedi ki...

Örgü çantam postta da dediğim gibi biraz plansız oldu ve yaparken sıkıldım ve kayıt da yapamadım.

Hande dedi ki...

Çok güzel olmuş bence,çok hoş duruyor..

Vintage Duygular dedi ki...

Bence harika olmus! Ellerine saglik ;)

FADİŞ dedi ki...

Hande, teşekkür ederim, kusurları var yok değil, bir ara yarım bırakacaktım nerdeyse o kadar sıkıldım, sonra toparladım neyseki.

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, teşekkür ederim. Beğendiğine sevindim.

Yıldız dedi ki...

Çok şahene olmuş Fadişcim
ellerine sağlık güle güle kullan ....

FADİŞ dedi ki...

Yıldızcım hoş geldin, teşekkür ederim canım:)