11 Şubat 2011 Cuma

KUMAŞ BOYAMA KALEMLERİYLE DENEMELER

Kumaş boyama kalemlerini denemeye devam ediyorum. Bu arada bu gün yayınladığım bütün işleri dün gece yaptım ve iki saat içinde olup bitti herşey. Dün iş yerinde çok stresli saatler geçirdim ve eve girdiğimde, düşünmeden sadece elimin işleyeceği şeylerle meşgul oldum, inanın arkadaşlar kafam rahatladı, düşüncelerimi boşaltıp pencereden attım, saldım dışarıya. Sizi bilmem ama en iyi terapi yöntemi benim için hobilerimle uğraşmak.


Bu çiçek motiflerini bir yerlerden tanıyorsunuz, ilk defa görenler içinse hemen anlatayım. Efendim bu çiçek motifleri döşeme kumaştan kesilmiş parçalar. Üzerlerinde kabartma kumaş boyası var. Kalem şeklinde ve tam olarak beş saat sonra kuruyor. Bu çiçekleri yaka süsü olarak kullanmayı planlıyorum.

Bu oğlumun bir bodysi, üstündeki resim solmuştu, biraz boyadım ve bir de kabartma havuç resmi ekledim.

Bu beyaz tişörtün ön yüzüne de bir çiçek motifi çizdim, kabartma kumaş boyasıyla.

7 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım ellerine sağlık çok güzel olmuşlar. kalemlerinide tanıtsaydın süper olurdu.
onlarıda ayrı bir yayın yaparsın artık:))
öpüyorum sevgiler

FADİŞ dedi ki...

Örgü çantam haklısın, kalemleri de bir postta tanıtayım:) Teşekkür ederim.

Hande dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık..

isoon dedi ki...

elinize sağlık, neler neler yapılabilir, ah biraz da vakit olsa :)

FADİŞ dedi ki...

Hoş geldin isoon:) Teşekkür ederim. Vakitsizlik büyük dert, yapmak istediğim o kadar çok şey var ki artık ertelemekten sıkıldım. Bana 24 saat yetmiyor artık.

Narsistanbul dedi ki...

Merhaba, ben bu kalemlerden yana dertliyim. 3 farklı yerden kalem aldım. biri ARTLINE markalı idi taksimde panter kırtasiyeden almıştım (tanesi 4.5 tl idi)o çok iyi çıktı ama sadece siyahı vardı.. sonra eminönünden her rengin olduğu bi kombinasyon aldım (yaklaşık 12 boya sanırım 20 tl falandı), o fena değil ama yıkayınca soldu. sonra bir çeşit daha aldım (3,5 TL) o iyice dağıldı boyadığım çanta pert oldu, çok kötüydü. bu konuyu nasıl çözerim akmayan boya nasıl bulurum bilmiyorum, normal boya ve fırça mı kullanmak lazımdır? onun yapımı da zor, incecik yerleri boyuyorum ben ve panter kırtasiyeden aldığım kalemin ucu incecik ve güzel. bu konuyu çözersem çok işime yarayacak.. deneyiminiz varsa lütfen paylaşın. sevgiler..

FADİŞ dedi ki...

Narsistanbul, açıkçası fazla bir deneyimim yok. Kullandığım kumaş boyası kalemi Carioca kumaş boyası kalemi, keçeli kalem şeklinde birde bu markanın kabartma boyaları var. Boyalı tişörtleri en az 10 kere yıkamışımdır hiç bir solma atma yapmadı. Kumaş boyasını sadece penye üzerinde denedim:) Umarım yardımcı olabilmişimdir.