11 Şubat 2011 Cuma

KİTAPLIK

Çalışma odasını hep düzenli tutmak na mümkün, sebep Deniz, kendi küçük ama etrafı dağıtmak konusunda terminatör gibi mübarek. Her ne kadar dağıttıklarını toplatmaya çalışsam da henüz tam olarak başarılı olamadım, oyuna çevirip işi birlikte topluyoruz işte. Çalışma odasının kitaplığının bir bölümünü fotoğrafladım, Banucam bitmiş halini merak etmişti.


Bizim düzen işte bu kadar, kitaplığın üçüncü parçasını çekmedim diğer duvarda, sebep? o tarafın epeyce dağınık olması, e o kadarda değil, ben superwomen değilim, düzeltemedim.

2 yorum:

Dürr-i Yekta dedi ki...

selam sizin bu yazınızı okumadan fark etmeden ekrana öyle bir yapışmışımki napıyorum ben dedim birden kitapları seçmeye çalışıyorum akla bak bendeki :D:d ama ne yapayım kitaplık görünce dayanamıyorum, bi ben çekip koyamadım kitaplığımı :))

FADİŞ dedi ki...

Dürr-i yekta selam, öyle oluyor insan, ekrana yapışıp, hangi kitaplar var merak merak ediyor insan:))