11 Şubat 2011 Cuma

DENİZ' İN SUYLA OYUNU



Deniz, pek çok çocuk gibi suyla oynamayı seviyor. Suyun sakinleştirici, dinlendirici özelliğini herkes biliyor ve bu Deniz'de çok işe yarıyor. Genelde Deniz sakin bir çocuktur ama şu sıralar iki yaşının getirdikleri sanırım, hiç olmadığı kadar inatçı ve her şeye hayır demeye başladı, onun diliyle söylersek ı- ıh.
Akşam yemeğinden sonra birlikte trencilik oynadık ve ardından tutturdu lavaboda elimi yıkayacağım diye, yıkadı ama onu ordan kopartamıyoruz, nihayet ona, leğene su doldurup oyun oynamasına izin vereceğimi söyledim de ikna oldu, çalışma odasında yere bu işler için hazır edilen büyük bir naylon masa örtüsü, üstüne elişi yaparken giydirdiğim önlük(tchibodan aldım çok işe yarıyor) ve hazırız. Bu kadar tedbire rağmen oyuncaklarını tek tek yıkamaya kalkan Deniz, üstünü sırılsıklam etmeyi başardı. Saat 21:30 da kendiliğinden oyunu bıraktı ve yatağına doğru yollandı. Üstünü zorla değiştirip tulumunu giydirdim, yatağa girdiğinde iki dakikada uykuya daldı, bu işe en çok anne sevindi de  işleriyle uğraşmaya zaman buldu.

2 yorum:

BALLI LOKMAM dedi ki...

Nedir bu suyla oynama ısrarları anlamıyorum, benim kızım ellerini yıkadığı zaman kurulamıyor bile:)))

FADİŞ dedi ki...

Ballı lokmam, insan vücudunun %70 inin su olduğunu düşününce, bizim çocukların suyu neden sevdiği ortaya çıkıyor galiba. Su demek yaşam demek, su demek huzur demek. Denizde insan kendini ne kadar mutlu hissediyor değil mi? Ben denizin üstünde sırt üstü dururken sanki başka bir alemdeymiş gibi hissederim, koparım bulunduğum mekandan:)