31 Aralık 2010 Cuma

YENİ YIL DİLEĞİ


YENİ YILDA DA SAĞLIK, MUTLULUK DİLERİM.
 TÜM HASTALAR İYİLEŞSİN, KİMSE İŞSİZ KALMASIN, ÇOCUKLAR AÇ KALMASIN, SİLAHLAR SUSSUN, İNSANLIK KONUŞSUN,
KADINLAR DAHA GÜÇLÜ OLSUN,
ÖZGÜRLÜK OLSUN,
HÜR DÜŞÜNCE OLSUN,
KORKU OLMASIN,
EĞİTİM YÜKSELSİN,
EĞİTMEN YÜKSELSİN,
ÖĞRENCİ MUTLU OLSUN,
ÇALIŞAN VERİMLİ  İŞ VEREN İNSAFLI OLSUN,
HEPİMİZE ALLAH AKIL FİKİR VERSİN,
ÜLKEMİZE SAHİP ÇIKALIM,
DEĞERLERİMİZİ UNUTMAYALIM,
MADDENİN ESİRİ OLMAYALIM,
MANEVİYATIMIZ GÜÇLÜ OLSUN:)



12 yorum:

sufi dedi ki...

Bu duaya "Allah allah" denir ancak. Unuttuğumuz tüm temennileri ve dilekleri sıralamışsın çok şükür teşekkürler herşey gönlünce olsun sevgilerimle.

Beyaz Kkelebek dedi ki...

CANIMM TÜM DİLEKLERİNE KATILIYORUM MUTLU YILLAR DİLİYORUM.SEVGİLERİMLE SLN

ada ve deniz dedi ki...

ailenle mutlu bir yıl dilerim

elifin terazisi dedi ki...

tüm dileklerine amiin diyorum, mutlu yıllar dilerim:)

aslı dedi ki...

Mutlu yıllar :)

ElfAna dedi ki...

Guzel anilarla dolu, mutlu seneler diliyorum.

gülçin dedi ki...

mutlu yıllar...

FADİŞ dedi ki...

sufi, Beyaz Kkelebek, ada ve deniz, elifin terazisi, Elfana,Gülçin, tüm dileklerimiz gerçekleşsin inşallah.

FADİŞ dedi ki...

Aslı, mutlu yıllar:)

çeşnici Handan dedi ki...

Sağlıklı ve güzel bir yıl dilerim.

FADİŞ dedi ki...

ÇeşniciHandan, mutlu yıllar, tüm dilekleriniz gerçekleşsin:)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Fadişçim, amin diyorum başka da bir şey demiyorum..Sevgiler, iyi yıllar canım..