11 Aralık 2010 Cumartesi

SOĞUK

Havalar soğudu ve sonunda kış yüzünü gösterdi İzmir'de. Biz şanslılar sıcak evlerimize gidip kar hayali kurarken evsizler aklıma geldi dün gece ve utandım. Allah dışarıda, soğukta olan, soğukta çalışmak zorunda olanlara yardım etsin,  bizler de arkadaşlar elimizden geleni yapalım. Kullanmadığımız kışlık giysileri bekledikleri dolaplardan çıkaralım ve dağıtalım. Nasıl mı?
Mahallemizin muhtarıyla irtibata geçin, muhtar mahallesinde kimin neye ihtiyacı var bilir gerekirse de dağıtım işinde size yardım eder diye düşünüyorum. Bir deneyin, bir şey kaybetmezsiniz.
Bu işi mahalle bakkalları da bilir, kimin ihtiyacı var yardıma.
Haydi harekete geçelim, hiç giymediğiniz belki bir gün zayıflarımda giyerim diye beklettiğiniz kışlık giysileriniz vardır (benim gibi: hepsini verdim).

Hiç yorum yok: