20 Aralık 2010 Pazartesi

MUTLU OLALIM İÇİN YILBAŞI ETKİNLİĞİ

Mutlu Olalım yılbaşı etkinliği için elimizden ne geldiyse yapmaya çalıştık. Oğlumun Nezaket Teyzesi de fotoğrafta gördüğünüz şapkalardan soldan birinciyi yaptı sağolsun.  Gördüğünüz gibi kırmızıyı çok seviyoruz.



Bir tane de polar pelerin ekledim umarım alan kuzumuz severek giyer. Pakete biraz da kırtasiye malzemesi, bir kaç boyama kitabı ekledim. 
Dilerim yeni yılda hastanelerde sağlığına kavuşmayı bekleyen kuzularımız iyileşir, sıcak yuvalarına kavuşurlar. Hastanelerin çocuklar için yeteri kadar düzenlenmediğini düşünüyorum ben, özellikle yeni yürümeye başlamış yavruların küçük kapalı odalarda yatağın içinden ayrılamadıklarını gördüm ve bunu bizzat yaşadık. Hastanelerin çocuk bölümlerinde oyun odalarının olması ve aynı katta olması, oturacak bir alanın olması gerektiğini düşünüyorum, çocuklarımızı biraz da olsa hastalıklarından uzaklaştırmak için faydalı olurdu bu oyun odaları.
Paketi bu gün kargoyla gönderiyorum. Tekrar canı gönülden Mutlu Olalım Ekibini tebrik ediyor ve teşekkür ediyorum, sağolsunlar.



3 yorum:

mutluolalim dedi ki...

Fatma Hanım;

Ellerinize sağlık,hepsi birbirinden güzel,çok sağolun.

Emin olun,çocuklarımız çok mutlu olacak.

Sevgiler.

FADİŞ dedi ki...

Ben de sevgilerimi ve iyi dileklerimi gönderiyorum hepinize:)

ada ve deniz dedi ki...

ellerine sağlık çok güzeller. Ben örüyorum daha...