24 Kasım 2010 Çarşamba

PAZAR GANİMETLERİ

Her salı semt pazarına çıkmazsam olmuyor, herşeyin en tazesini bulmak için epey bir uğraşıyorum; yıllardır pazarın sadece köylülere ait olan bölümünden bildiğim yerden alışveriş yapıyorum. Bu pazarcılardan biri de küçük bir tezgahta kendi ürünlerini satan, zaman zaman da dağdan ormandan topladıkları otları meyveleri satan bir çift. Domatesin bol olduğu zamanlarda pembe domatesleri hep oradan alırım. Bu pazar da muşmula, yaban mersini, kuş burnu, kestane, nane ve kuzu kulağı aldım. Yaban mersini iki çeşitti biri mor renkli diğeri yeşil. Mor olan tarla kenarından yeşil olan orman içinden toplanıyormuş, ben yeşili tercih ettim, tadı da daha güzel.
Doğal olan, gübresiz, kendiliğinden yetişen yabani bitkileri, meyveleri seviyorum, bulduğumda kaçırmıyorum.

4 yorum:

Bahar YORGUN dedi ki...

canım afiyet olsun :)) mimledim seni ;)

FADİŞ dedi ki...

mimini gördüüüüm:) Seni takip ediyorum arkadaşım dün akşam okudum.Yakında yazacağım:)

Miskokulu Lezzetler -Mine- dedi ki...

Bugün sizinle kısa zamanda olsa sohbet etmek çok hoştu başka bir toplantıda yeniden karşılaşmak ileğiyle sevgiler..

FADİŞ dedi ki...

Bende çok memnum oldum, tekrar görüşmek beni de çok memnun eder. Teşekkür ederim.