24 Kasım 2010 Çarşamba

GEÇMİŞ ZAMAN

Geçenlerde okuduğum bir post çok hoşuma gitti ve ben de bu konuyla ilgili bir mim başlatayım dedim (Vintageduyguların verdiği cesaretle). Vintageduygular çok güzel bir yazı yazmış. Benimde önem verdiğim, bileğime pek takmasamda özenle saklağım bir bileziğim var. Böyle özel şeylerin hepte bir hikayesi olur. Benim için manevi bir değer taşıyor bu hikaye.


 Tamamen el işi ve yaklaşık 90 yıllık belki biraz daha fazla.
 Bu bileziği babamın dayısının eşi vermişti bana, bir eşini de kızkardeşime hediye etmişti. Yengem bizi çok severdi ve şeherli gızlarım benim, okuyun, güzel güzel meslekler edinin, biz çocuk yaşta evlendik bak çöktük kaldık, çocuğumda olmadı bu bilezikler benden size armağan, saklayın hatıram olsun demişti. Bu sözlerini unutmadım hiç. Kızkardeşim de saklıyor benim gibi. Yengemin evlendiği yıllarda gümüş değerliymiş, evlendiği zaman dayım bu gümüşleri takmış yüz görümlüğü olarak.

  Bu bilezik benden sonra da Deniz'in sevdiğinin olacak:) Sırada bu mimi kime göndereceğim kısmına geldi. Sevgili Adadeniz, Özgüranne, Delianne ve Banuca ve tabiki bu yazıyı okuyan herkese gitsin.

1 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

bak böyle sorunca aklıma gelmedi şimdi. O kadar eski olmayan, annemden yürüttüğüm şeyler var aslında. Bakayım ben bir