6 Kasım 2010 Cumartesi

BİR KADIN BİR ERKEK

Bilirsiniz bir kadın bir erkek dizisini. Ben zevkle izliyorum doğrusu. Kadınlarla iligili pek çok şeye katılıyorum ama katılmadığım noktalar da var. Özellikle fazla sığ bir görüntü çizmesi hoş değil dizinin. Mesela doğru dürüst kitap okuduğunu görmedim kadının, alışveriş delisi, kıskanç, hesabını kitabını bilmeyen ama olabildiğince güzel, seksi ve tabiki komik ve yıllardır evlenmek isteyen ama bir türlü evlenemeyen bir kadın; sevgilisinin kendisini aldattığını öğrendiği halde onu kabul eden ama her seferinde bunu adama hatırlatan bir kadın. Bu anlattıklarım hiç hoş görünmüyor biliyorum ama dizi yinede komik, durumları komik ve eğlenceli. Şimdi bunu neden anlattığıma gelince. Pek çok kadın ve erkek bu diyaloglara benzer durumları yaşıyor ya da şahit oluyor ama yaşarken komik gelmiyor insana, dışardan bakabiliyorsan gerçekten komik olduğunu görüyorsun.


Zaman zaman hormonlar mı desem, günlük koşuşturmanın verdiği yorgunluk mu desem, huy mu desem agesif ve sivri dilli olabiliyorum ve çok da acımasız eleştirebiliyorum. İnsan sevdiğine böyle yaparmış. Hayır canım yapmasın sevdiğine böyle. İnsan sevdiğini el üstünde tutar, sözleriyle okşar, sever işte. Üstelik karşındaki yakışıklı akıllı adamda seviyor seni.
Kısaca arkadaşlar bu sivri dilim törpülenmeyi hakediyor.

Terslikleri kaldıramıyorum, her şey hep düzgün gelişecek, düzgün sonuçlanacak, hiç bir aksilik olmayacak, planlar hep uygulanabilecek, kısacası her şey istediğim gibi gelişecek. Nasıl böyle oldum ben? Eskiden spontene yaşardım, daha geniştim, planlar ters gittiğinde yeni duruma hemen ayak uydurur takmazdım, ne oldu  bana, ne değişti? Bu konuda kafa yormaya, kendimi resetlemeye karar verdim. Hadi bana kolay gelsin.

2 yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

Bahsettigin diziyi bilmiyorum ama olaylar üstüste gelince benimde gerildigim oluyor.Haksizliga karsi kim olursa olsun cekinmeden hakkimi savunuyorum ve belki art niyetli/huysuz/karamsar/kötü insanlari akraba dahi olsa asla yanima yaklastirmadigim icin belki huzurlu yasayabiliyorum. Birde hersey saglik,o olsun,huzur olsun diyorum.Insan acimasiz ölümü adim adim caresizce yasadiktan sonra daha da tutunuyor bu saglik ve huzur meselesinde kafasinda. Böyle düsününce böyle yasiyorsum. Dilerim hersey istedigin gibi gelisir.. ;) Sevgiler

FADİŞ dedi ki...

Evet doğru, her şeyden önce sağlık. Dediğin gibi gergin ortamlardan ve devamlı gergin gezen insanlardan uzak durmak lazım. Her şeyden şikayet eden, bir türlü memnun olmayan, o kadar derdini anlatıp kendini dinlettirdikten sonra hiç bir tavsiyeye, çözüm önerisine uymayan, kulak arkası eden insanlardan ben de uzak duruyorum. Geldi geçti benim de sıkıntım, ilgine teşekkür ederim:) sevgiler.