30 Kasım 2010 Salı

AKŞAM YEMEĞİ

Eve geldiğimde sadece ıspanak yemeği vardı ve birşeyler daha eklemek istedim. Yanında bol yeşil salata, patates ve kabak kızartması veee kereviz kızartması yaptım. Kereviz kızartmasını safça ilk ben keşfettiğimi sanırken :)) google şöyle bir taradım ve gördüm ki haşlanıp kızartılan mı ararsın, una bulanıpta kızartılan mı  çeşit çeşit kereviz kızartması  tarifi  var ve görüntüleri çok güzel, eminim tatları da güzel olmuştur.
Benim kereviz kızartmasını nasıl yaptığıma gelince. Sadece yıkandı ve ince ince doğrantı ve bol yağda kızartıldı, bu kadar. Çok lezzetli olduğunu söyleyebilirim, lokum gibi yumuşacık ve lezzetli.
Görüntüsüne aldanmayın, siz de benim gibi deneyin pişman olmayacaksınız.

Yeşil salatada ise kuzu kulağı, marul, tere, kırmızı ve yeşil biber, halka halka doğranmış soğan, maydonoz, rendelenmiş keçi tulum, biraz da ceviz var. Zeytin yağı Karaburun'dan.

5 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

salata ve yemeğini yapıyorum ama ilk şimdi gördüm kızartmasını. sen nette çeşitler görmüşsün ama benim için ilk örnek sensin canım deneyeceğim sevgiler

FADİŞ dedi ki...

Ben fritözde kızarttım, söylemeyi unutmuşum, ekleyeyim dedim. Bence de dene, çeşit olsun. Kerevizin her türlü yemeğini severim özellikle portakallı olanı:)

aysema dedi ki...

Sevgili Fadiş,
Mim için tekrar teşekkür ederim, zevkle görev tamamlandı.
Kereviz kızartmasını hiç bilmiyordum, deneyeceğim. Sevgilerimle...

ada ve deniz dedi ki...

ben de ilk duydum kızartmasını. Ama bizde genel olarak kızartma yapılmaz. Eve sinen o kızartma kokusundan nefret ederim ben...
Kötü anne.com

embir dedi ki...

bak herkes biliyormuş ama ben senden öğrendim kereviz kızartmasını.. Karnıbahar ve havuç kızartmasını çok severim. Haşlayıp yumurta ve una bulayıp ohhh miss gibi, kerevizi de deneyeceğim.