12 Ekim 2010 Salı

GRİP AŞISI

Haftasonu bazı olumsuzluklara rağmen güzel geçti. Cuma günü başlayan kırıklığımız nezle şeklinde devam etti. Anne oğul burnumuz aka aka doktorumuza gittik ve kontrollerimiz sonucunda grip aşısı yaptırdık. Oğluşun yarım doz grip aşısının devamı bir ay sonra. Doktorda hala çok ağlıyoruz, bir türlü sakinleşemiyoruz. Burun akıntısı dışında çok şükür iyiyiz, Avil şuruba devam. Aşı sonrası gece zor geçti, doktor olabileceğini söylemişti. Aşı yapılan kolu ağrıyor ve birazda aşının etkisiyle kırıklık var. Oğluşun gece keyifsizliğinden ben kendimi pek dinleyemedim, uykusuz bir gecenin ardından sabah ta kahvaltısını yapmadan uyumak istedi tekrar. 3 saat uyudu, gecenin yorgunluğunu attı. Pazar kahvaltımız, uykunun ardından güzel geçti. Oğluş iyi ben mutlu saatlerce oyun oynadık. Anneannede torun çok olunca oyuncakta bol oluyor. Çeşit çeşit oyuncak koca bir dolabı kaplamış. Oğluş hazine bulmuş gibi ikide bir dolabın başında. Ne kadar oyuncak varsa yere serildi. Annemde rahat ediyorum, mama sandalyesi dahil küçük bir çocuk için her türlü konfor var. Sağolsun dinlenmiş bir şekilde evime gittim.Oğluş ta bol bol ilgi gördü, sevgiye doydu.

Hiç yorum yok: