28 Ekim 2010 Perşembe

YARDIMCIM DENİZ'LE TAHİNLİ KURABİYE DENEMESİ

Akşam oğluşla birlikte tahinli kurabiye yaptık. Bu tarifi ilk defa deniyorum. "Sarı çizmeli"den aldım, denemiş memnun kalmış, ben de denedim.  Tahinli çöreği çok sevdiğimden bundan da memnun kalacağıma emindim.




Çırpma telinin bu kurabiye yapımında pek bir işi yok ama Deniz'e iş olsun diye hoşuna gittiğinden biraz izin verdim.

 Tahinin girdiği tarifler lezzetli oluyor doğrusu.

İlgisi çabuk dağıldı ve top oynamak istedi.




Kurabiyelere gelince enfes oldu ilk partiyi biraz fazla pembeleştirmişim, altı iyice yandı, ikinci partı doğru şekilde pişti. Ağızda hemen dağılan bir kurabiye, çayla birlikte de çok güzel, tahin tadı, kokusu güzel olmuş, bir dahaki sefere cevizi daha fazla kullanacağım. Çabuk dağılan bir özelliği var, dokunduğunuzda üstü kadife gibi, tabağa yerleştirirken hemen parçalanabiliyor. Acaba içine ne katsakta biraz sertleştirsek kurabiyeyi. Tarifi denemek isterseniz buraya tıklayın. http://saricizmeli.blogspot.com/2010/10/tahinli-kurabiye.html



Deniz kurabiyelerin pişmesini bekleyemedi ve doğru yatağa gitti, yatmasıyla uyuması bir oldu yavunun, bu gün çok yorulmuş, kurabiyeleri yarın afiyetle yer.

3 yorum:

dikisdersi dedi ki...

yarın yer yer canım ya ,nasıl yardım ediyor annesine ,ellerinize saglık ,

FADİŞ dedi ki...

dikisdersi dedi ki...
yarın yer yer canım ya ,nasıl yardım ediyor annesine ,ellerinize saglık ,

Teşekkür ederim, yarın yiyecek teyzesi, bakalım sevecek mi?

Hande dedi ki...

ellerine sağlık şekerim, ben de çok severim tahinli herşeyi