3 Ağustos 2010 Salı

TATİL NOTLARI

Bilirsiniz tatile çıkıldımı en çok eğlenen hep çocuklar olur; bizimkisi daha küçük olduğundan az çok rutinini bozmadan güzel bir hafta geçirdik. Kızlarla, tek baş başa günüm bir akşam havuz kenarındaki bira kaçamağı oldu, sağolsun annem de tatil konusunda pek hassas olduğundan kesinlikle çocuk bakmayı reddetti. Hak veriyorum anneme. Annemiz diye hep te çocuklar ona bırakılmazki. Elimizden geldiğince güzel vakit geçirmeye çalıştık. Kardeşimle alışveriş yapmak zevklidir, ucundan biraz alışveriş yaptık, bol bol çocuk eğlendirdik, yedirdik içirdik. Klasik düzen kardeşimde de devam etti. Oğluş kolluklara alıştı, duş almayı sevmiyordu ona da alıştı. Kuzenlerine bakıp bakıp iştahla pilavını yedi, çorbasını kaşıkladı, kuzenlerinin oyuncak cennetinden hiç çıkmadı. Akşamları ise kardeşin film arşivinden en romantik filmler seçilip izlendi. Fotoğraf yayınlayamıyorum çünkü makinam kayıptı, kardeşimde unutmuşum, bu gün elime geçti belki daha sonra yayınlarım.
Bu tatilde oğlan farklı tavırlar geliştirdi, yanımdan hiç ayrılmadı, beni görmediğinde yaygarayı bastı, tuvalete bile zor gittim; bir koala ve annesi gibi vakit ggeçirdik birlikte. Bir odada beni görebileceği mesafedeysem rahat rahat oynadı olaki gözden kayboldum hemen oyununu kesip bütün odalarda ağlayarak beni aradı. Bu aylarda bu normal midir acep?
Kardeş evi tam bir kargaşa evi oldu, bütün çocuklar ayrı telden çaldı, Demir  uyumak isterken Kerem ve Gökhan oynamak istedi, Deniz uyuyacakken herkes ayaktaydı, öğünler çocuklara göre düzenlendi, mutfak bol çeneli, bağırtılı kalabalık aile mutfağıydı. Kardeşim güzel bir ev satın almış, burdan tekrar güle güle otursun diyorum. Sade ama şık bir dekorasyon yapmış, genel olarak evinde kullandığı renkleri çok beğendim sadece duvarlar biraz boştu zamanla o kısmı da halleder sanırım.
Tatilde ilk yarıyı ana oğul tamamladık umarım ikinci yarıda eşimde bizimle birlikte olur.

Hiç yorum yok: