25 Ağustos 2010 Çarşamba

BABA OĞUL PARKTA

Dün akşam baba oğul parka gitti, ben gidemeyecek kadar hasta hissettim kendimi. Bademciklerim şiş ve öksürük de cabası. Bütün gün öksürmekten yorgun düştüm ve acele tarafından akşam yemeğini birlikte yiyip onları gönderdim parka, kendimi de yatağa. Bir saat uyumuşum, iyi geldi, biraz kendime geldim.
Sevgili, hararetli hararetli Deniz'in yaptıklarını anlattı. Bizim oğlanı tutabilene aşkolsun, doktor 18. ay kontrolünde koşabilir her an dediğini anlamış sanki her yere koşarak gidiyor. Kaydırağa merdivenden çıkmak istemiyor, tutuna tutuna kaygan zeminde mücadele ediyor, yerde her bulduğu izmariti gösteriyor, parkta bulunan havuzun etrafında koşturmaktan zevk alıyor. Havuzlu park geniş, oğluş geniş alanın ferahlığında kendini rahat hissediyor. Eve geldiklerinde yorulmuşlardı, doğru banyoya gittik, temizlendik.
Bu aralar müziğe daha bir düşkünüz. Dans etmeyi seviyoruz. Çocukların özgürce sallanmalarını, rahat tavırlarını izlemek çok zevkli.

1 yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım. Oğluşunuda öpüyorum.