19 Ağustos 2010 Perşembe

18. AY DOKTOR KONTROLÜ, BEŞLİ KARMA AŞI VE BİRAZ GEZİNTİ

Bu akşam 1.5 yaş kontrolü vardı doktorumuzda. Gittiğimizde beşli karma aşısı da yaptırdık. boy 83cm, kilo 10.3
Kilomuz biraz az ama boy iyi, doktor boy uzadıysa beslenmeninde yeterli olduğunu düşündüklerini söyledi, zaten oğlum çok şükür dengeli besleniyor. Gece sütüne devam ediyoruz, akşam yemeği ile uyku arasında kısa bir zaman olduğundan o saatte başka bir şey yemek istemiyor bu yüzden gece 24 te biberonla süt veriyorum.
Doktor kontrolünden sonra biraz gezdik ve kitapçıları oyuncak mağazalarını dolaştık. Oğluşa "Oğlumun tuvalet kitabı"nı aldık, çok hoşuna gitti. Ayrıca safari hayvanları serisini (plastik oyuncak) ve 3-4 parçadan oluşan bir kutu puzzel aldık. Önce safari hayvanlarını oyun masasına yerleştirdim, puzzelları bir hafta sonra vereceğim, oyuncakların hepsini birden verdiğimde ilgisi çabuk dağılıyor.
Genel olarak doktor kontrolünden mutlu olarak çıktık, eve geldiğimizde ise oğluş çoktan uyumuştu.

7 yorum:

banuca dedi ki...

Ne mutlu sana... Senin gibi bilinçli bir annenin alacağı sonuçta bu olur:)

CEYLAN dedi ki...

allah sağlık sıhat versin yakışıklıya..evet oyuncakları tek tek vermek iyi oluyo...güle güle oynasın annesi:))

FADİŞ dedi ki...

Banuca sağol, söylediklerin beni mutlu etti ama zaman zaman kendimi yetersiz hissediyorum.

FADİŞ dedi ki...

Ceylan, Allah tüm çocuklarımıza sağlık, mutluluk versin inşallah.

dikisdersi dedi ki...

yorgunluktandır fadis hem sıcak saglıkla buyut cocugunu

nehirineylemleri dedi ki...

Ben de öyle yapıyorum, oyuncakları tek tek başka zamanlarda veriyorum:) sevgiler
Eylem

FADİŞ dedi ki...

Hoş geldin "nehirineylemleri". Bazen bu oyuncakları çocuğumuza mı alıyoruz yoksa kendimize mi bilmem.