19 Temmuz 2010 Pazartesi

HAFTA SONU HABERLERİNDEN ÖZETLER

Bu pazar Karaburun'daydık. Babaanne dede ziyaretinin en çok eğleneni tabiki Deniz oldu; karıştırmadığı yer, tırmanmadığı koltuk kalmadı. Evin kedileri ve köpeği Hektor ile çok iyi geçindi, yediklerinden bol bol onlara da verdi. Şişme havuzda serinledi, denizin doyasıya tadını çıkardı, akrabalara eşe dosta gülücükler dağıttı.
Bütün ziyaretlerimizde olduğu gibi yine pazar günü deniz dalgalıydı yavru biraz korktu bizde kıyıda çakıl taşlarıyla oynadık. Akşamüstü ise ailecek denizde serinledik.
Kelime dağarcığımız genişledi, gele "ge" diyorduk, bu sefer, kediye "gel", köpeğe ise "orda" dedi. Birden doğallıkla çıkan bu kelimeleri ondan duymak bir mucizeye tanık olmak gibiydi.
Babannesinin masa örtüsü uçmasın diye masaya tutturduğu mandallar oyuncağı oldu.


Elinde mandal eşelemediği saksı kalmadı.






Bu şekilde otururken nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun oğlum?



Bu mandalla daha ne yapsam acaba?



Dur şu saksıdan dökülenleri toplayayayım.

Tatilin sonunda dört badi,bir tişört, iki şort, iki önlük, 3 havlu bir kilim ile kirli sepetini doldurduk. Eve geldiğimizde çantaları boşaltırken bir de baktım denizde oynadığı kovanın içine üç adet taş koymuş, onları da getirmiş eve. Gece uykusunda çok konuştu, ayaklarını çırptı, ayaklarını sudan kaşırıyormuş gibi çekti kendine, sanırım uykusunda günün tekrarını yaşadı, öğrendiklerini pekiştirdi.
Sabah işe gitmeden önce bakıcı teyzesine taşlarını gösteriyordu hararetle.
Hafta sonu kaçamağı hepimize iyi geldi. Umarım sık sık tekrarlayabiliriz. Bu arada çarşamba günü hayırlısıyla İstanbul'a gidiyorum, kardeşimin yanına, oğluşta kuzenleriyle kaynaşsın biraz. Deniz'in ilk uçak yolculuğu olacak, umarım iyi geçer. Babiş bize İstanbul'a kadar eşlik edecek, akşamına da İzmir'e geri dönecek. İlk uçak yolculuğunda oğlunun yanında olmak istedi.


2 yorum:

banuca dedi ki...

Miniğin oynamasını seyrettim, ne güzel, kendince kimbilir neler yaptı. Onların hergün yeni sürprizler tattırması ne güzel değil mi....

FADİŞ dedi ki...

Merhaba Banuca, arada bir beni ziyaret etmen çok güzel. Evet harika bir şey, izlemeye doyamıyorum, fotoğraf çekmeyi de bazen abartıyorum doğrusu. Her gün onunla birlikte yeni bir şey öğreniyorum, onun heyecanına, yeni şeyler öğrenmesine, keşfetmesine tanık olmak çok zevkli.