21 Haziran 2010 Pazartesi

DENİZ, KUM VE KEDİLER

Cumartesi, pazar Deniz denize doydu. Gelir gelmez kıyıya indik ve ilk siftahını yaptı. Çıkmak istemedi önce, kıyıdaki çakıl taşlarıyla oynayacağını hatırlattım, razı oldu çıkmaya. Açık havada bu serbestlik hali iyi geldi oğluşa. kumla taşla temas etmek hepimize iyi geldi, elektriğimizi aldı hemen. Denizin bu hafifletici etkisini seviyorum. Denizin sesini dinlemeyi seviyorum.
Oğluş, babaannesinin balkonundaki saksılarıyla oynadı, her bir çiçeğe sevgiyle dokundu ve fesleğenleri sallayıp elini kokladı yumurcak, teyzesinden öğrenmiş.
Babannesinin balkonunda şu anda bir anne ve dört yavru kedi var. Kedicik, geçen aylarda annemin evini evi saymış, bizimkilerde karşı çıkmamış, tabi hamile olması ve dört yavruyu daha ev sakini yapması zorluyor bizimkileri.
Oğlumun hayvan sevgisi sonsuz, her canlıya kucak açıyor minik elleriyle. Örümcek, kuş, sinek, kedi, köpek pek farketmiyor onun için.











3 yorum:

Bucanni dedi ki...

Ahhhh deniz, bu sene bir siftah yapamadık :) tadını çıkar canım. Ayağım iyileşsin ilk işim deniz :) sevgiler...

FADİŞ dedi ki...

Tekrar geçmiş olsun Bucanni. En kısa zamanda iyileşmeni diliyoruz Deniz'le.

hobibox dedi ki...

Selamlar canım, ben namı diğer "hobicell"

Bundan sonra;

http://hobibox.blogspot.com/

Adlı blogumdan sizlere seslenicem. Googleın bitmek bilmez sorunları yüzünden, siteme ulaşılamıyordu. Bu yüzden çareyi taşınmakta buldum. 5 aylık sitemde,340 izleyiciyi üzülerek ardımda bıraktım,Umarım yeni evimde beni yanlız bırakmaz, yorum ve ziyaretlerinizi esirgemezsiniz. Şimdiden teşekkür ediyor, kocaman sevgilerimi bırakıyorum.

hobibox (Afet Ergü)