6 Nisan 2010 Salı

OĞLUMUN İLKLERİ

Oğluşumla bu gün pazarı dolaştık, biraz meyve aldık. Her şeye kendince yorum yaptı en çok ta parmağıyla işaret ederek hu sesi çıkarıyor inanın çok sevimli.
-Enginar dolması yedi, tabi göbek kısmından, bayıldı, üstüne su içmeye de bayıldı.
-Domatesi yemeklerinde kullanıyorum ama ilk kez bu akşam bir domatesi çiğ olarak yedi, fotoğrafını çekemedim şöyle söyleyebilirim üstünü tamamen soydum ve kirli sepetine attım, kendisini de bir güzel yıkadım. Domates yemekten o kadar zevk aldı ki, görülmeye değerdi.
Bebeğimin yeni şeyler keşfetmesini, tatmasını izlemek o kadar zevkli ki.

3 yorum:

CEYLAN dedi ki...

afiyet olsun yakışıklıya..bende yaz gelsede kızımın eline bolbol meyve versem döke saça yese....

FADİŞ dedi ki...

Bahar ve yazın en sevdiğim yanlarından biri. Bol sebze ve meyve.

ada ve deniz dedi ki...

oh ne güzel vakit geçirmişsin oğlunla