13 Nisan 2010 Salı

BLOG YAZARLARI

Sevdiğim bloglar var ve her gün onları takip etmeye çalışıyorum, yorum gönderiyorum, okuyorum; o bakımdan sosyal bir blogçu oldum denilebilir. Asosyal hayatımın sanal kısmı baya bir sosyal. Son günlerde "SUFİ SAJA" nın yazıları tam yüreğimden geçenleri anlatıyor. Hepsi okunası yazılar.
Söyleyecek, okuyacak, paylaşacak çok şey var, kendi kendine düşünme evresi kapandı artık benim için. Hiç olmadık anda, sanki telepati gibi, çok denk düşüyor okuduğum bazı yazılar. Sadece SUFİ SAJA değil, tüm takip ettiğim bloglar ayrı birer cevher.

3 yorum:

Ozgur dedi ki...

Blogları seviyorum, internet sosyali oldum ben de tam:)

Ehi:)

FADİŞ dedi ki...

Özgür, sen de okumaktan zevk aldığım blog yazarlarından birisin. Sayende montessero eğitim yöntemi hakkında araştırma yapmaya başladım ve ilgili bir anne olarak yavruma faydalı olmaya çalışıyorum. Gördüm ki montessero bizim bilmeden uyguladığımız ve geliştirebileceğimiz bir eğitim yöntemi. Teşekkürler.

Vintage Duygular dedi ki...

Bende bloglari takip etmesini, aradaki paylasimlari, birbirimizden ögrendiklerimizi, sicak ve güzel insanlarla diyalog halinde olmayi cok seviyorum. Bu sayede elle tutulur cok güzel dostluklar kazandim ;)