29 Nisan 2010 Perşembe



Blog açtığımdan beri bilgisayar başında daha fazla vakit geçirmeye başladım ve masa üstü bilgisayar bana hantal gelmeye başlamıştı ve çalışma odası da oğluşumun odasına uzaktı ayrıca seyahat ettiğim zamanlar bloğumla zaman zaman ilgilenmek istediğimden bir diz üstü bilgisayara ihtiyaç duyuyordum. Daha hafif olduğundan ve işlevsel olarak netbook bana yeterli geldiğinden bu pazar bir netbook aldım ve şimdilik memnunum. Ekranın küçüklüğüne alışıncaya kadar biraz zaman geçecek tabi. Çok hafif olduğundan taşıması kolay ve pratik. 

4 yorum:

Modafobik dedi ki...

Güle güle kullan (:
Güzel yazılarını bekliyoruz yeni bilgisayarınla!

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim.

Vintage Duygular dedi ki...

güle güle kullan :)

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim. Sanki çocuğum ve sanki en çok istediğim oyuncak alınmış gibi hissediyorum, ne tuhaf değil mi?