25 Şubat 2010 Perşembe

TURUNCU KAPLI DEFTER

Çalışma odamı düzenlerken elime geçenlerden biri turuncu kaplı defterimdi. Aklıma gelenleri yazdığım, eskizlerimi çizdiğim, biraz da günlük gibi kullandığım bir defterdi bu. Sayfaların arasında düzenlenecek ne çok şey varmış. Fotoğraf dersi aldığım zamanlardan bir kaç fotoğraf da vardı içlerinde, sizlerle paylaşmak istedim. Siyah-beyaz fotoğraflar, yıl 1990.
Kütahya'da bir oyun parkı









Kütahya'da eski bir sokak

Alsancak GSF bahçesi
Kütahya'da çıkmaz bir sokak
Kemer altı
İzmir Pasaport

2 yorum:

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Merhaba; fotoğrafa yeni başlamış ve konuyla ilgili oldukça başarısız biri olarak fotoğraflarınızdaki yalınlığı, gösterişsiz insan ve sokak manzara/malzemelerini çok beğendiğimi söylemek isterim. Turuncu defteri sevdim :)
Geri dönüşümümle ilgili projelermi beğenmenize de çok sevindim.. Bir kaç da penyem var aslında yine geri dönüşüm olan :)
Sevgimle..

FADİŞ dedi ki...

Yorumunuz için teşekkür ederim. Beğenmeniz beni mutlu etti. Hala fotoğraf çekmeyi çok seviyorum özellikle siyah-beyaz. Uzun süredir dijital fotoğraf makinesi kullanıyorum ama tekrar emektar makineme dönmeyi düşünüyorum. Bu arada bloğunuzu incelerken "affınıza sığınarak" yanınızdaki bey eşiniz mi, sanki onu Dokuz Eylül Güzel Sanatlarda gördüm gibi hiç yabancı değil. Gülen Hanım siz de beni takip edin yeni kumaşlar aldım, eskileriyle birleştirip yeni şeyler üreteceğim. Beklerim efenim. Diğer penyeleri de merak ettim şimdi.