26 Şubat 2010 Cuma

TURUNCU DEFTERDEN NOTLAR

Yıl 2005 bir yazı kaleme almışım, daha çok turuncu deftere dertlenme olmuş, anlatmış ta anlatmışım. 
..........Bir çok insan, iş ve özel hayatı birbirinden ayırmamızı söyler. Ben şu ana kadar bunu başaramadım( sene 2010 hala başaramadım). Yaşamımızın yarısı çalıştığımız iş ortamında geçiyor, neden bu iş ortamı daha sağlıklı, karşılıklı memnuniyet üstüne kurulu olmasın. Peki çalışanı memnun etmek bu kadar zor mu gerçekten acaba? Ben zor olmadığını düşünüyorum. (deneyimlerim arttıkça çalışanların mutluluğu konusunda bazı fikirlerim değişti) Bir iş yerinde saygı ve dostluk çerçevesinde iş yapılamaz mı? Demokratik bir ortam içinde rekabet yapılamaz mı? Neden ortak paydada buluşup ki bu ortak payda beraber üretmek ve kazanmakken, hep birlikte kaybetmeyi yeğliyoruz. 

2 yorum:

ufuk dedi ki...

Sevgili Fadiş, köşe lambası paylaşımım için yazdıklarınız beni çok mutlu etti. İşe yaramasına sevindim. Paylaşımınızı bekliyorum.
Bu arada bloğunuzun içeriği ve niteliği de çok hoşuma gitti. Sizi kesinlikle izliyorum. :)))

FADİŞ dedi ki...

Sevgili Ufuk, yorumuna çok sevindim, izleyicim olmana da. Ben de sizi kesinlikle izliyorum.