9 Şubat 2010 Salı

Bademcikler

Oğluşumun bademcikleri hala şiş, antibiyotiğimizi değiştirdik. Oğlum senin ateşin bana geçsin yeterki sen iyileş dedim ve üçüncü günde boğazım yanmaya ve öksürmeye başladım. Hemen vitamin takviyesi alıp sıcak ılık ne varsa içmeye başladım. Anladım ki hata ediyorum, ben sağlam olmazsam bebeğime ne kadar iyi bakabilirim. Tecrübesizlik işte. Daha öğreneceğim çok şey var. Bebeğinizi ne kadar korusanız da onu çevresinden, sosyalleşmesinden mahrum edemezsiniz, ona yazık olur, gelişebilmesi, hızlı öğrenebilmesi için tecrübe etmesi, görmesi, dokunup hissetmesi gerekiyor. Kutladığımız 1 yaş doğum günü partisinin üstüne ertesi gün gidilen yakın arkadaşımın oğlu Vadi'nin doğum günü partisi sonucu ne kadar kısa zaman geçirsekte bize yaramadı anlaşılan hasta olduk. Her şeye rağmen bütün gece beni uyutmasa da oğluşum sıcak odasında oyun oynamaktan geri kalmıyor, sabah işe giden ben akşama kadar kendimi toparlayıp, oğlumu yine sevgiyle kucaklayıp bağrıma basacağım, bütün yorgunluğumu üstümden atıp onun annnnne diyen, kucaklayan sesini dinleyeceğim........

Hiç yorum yok: