19 Ocak 2010 Salı

incik-boncuk işler

Oğluşumdan pek zaman bulamasam da şu sıralar hobilerimle uğraşıyorum biraz biraz. Artık 11 aylık oldu canım oğlum. Bütün gün işte olduğumuzdan akşamları bizi çok özlemiş oluyor ve uyku vaktine kadar, akşam yemeğini yedirip bir saat gülüp oynuyoruz onunla. Genelde 19:30-20:00 gibi uyur ama iki gündür saat 22.00 de uyuyor ve çok yorulmuş oluyorum. Ne kadar geç yatsa da sabahları aynı saatte uyanıyor, hiç şaşmadı, saat 06:30-07:00 onun uyanma vakti.
Hobilerimden bahsedecektim size değil mi? Krem rengi organize kumaştan,  iki yaka iğnesi örneği yayınlıyorum. Her ikisi de gelinlik tacımın çiçeklerinden arta kalanlar, uzun süredir sakladığım bu süsleri en sonunda bu şekilde değerlendirdim. Yazlık, pastel tonlarındaki keten çeketlerle çok güzel uyum sağlıyor. Bahçemizde yıllardır lavanta yetiştiririz. Bu dantel kesenin içinde de lavanta kurusu var, lavanta torbasını pembe saten kurdeleyle süsledim. Çamaşırlar mis gibi kokuyor. Her sene yeniliyorum lavantaları. Sonuncu ürün ise banyo süsü olarak düşünüldü. Kokulu sabunu organze kumaş ile sarıp, tül kurdele ile bağladım, çok şık oldu. Zaman zaman yaptığım ürünleri bu blogta yayınlayacağım. Umarım beni takip edenlere de bir fikir verebilirim.



 



Hiç yorum yok: