28 Ocak 2010 Perşembe

DOĞUM GÜNÜ

Oğluşumun doğum günü yaklaştı, ben hazırlıklara başladım. Dün akşam iş çıkışında eşimle birlikte kırtasiyeye uğradık. Parti süslemeleri için malzeme aldık. Kedi merdiveni için farklı renklerde grafon kağıdı, elişi kağıtları, balonlar, v.b.
Akşam yemekten sonra ve oğluşum en derin uykusundayken başladım çalışmaya. 10marifette beğendiğim bir işe özenip tahta mandal almıştım, sitede mandallar renkli kumaşlarla kaplanmıştı, ben de renkli kuşe dergi sayfalarını kullandım. Mandalların havası değişti. Bu akşam da iyi ki doğdun pankartı hazırlayacağım. Sanırım 20x20 cm ebatlarında karton üzerinde, renkli elişi kağıtlarından hazırlanmış harfleri yapıştıracağım ve sonra her bir harfi mandalla ipe tutturacağım. Sırada misafir bebekler için eylencelik maskeler yapmaya geldi, sonra bardak ve tabak süslemeleri, renkli peçeteler ve şu anda aklıma gelmeyen bir sürü şey var. Hazırlıklar çok eylenceli oluyor benim için. Her şeyi hazır alan biri değilim, hoşlanmıyorum, kendimden bir şeyler katmalıyım, parti çocuğuna özel olmalı her şey.

Hiç yorum yok: