18 Temmuz 2013 Perşembe

BONCUKLARDAN BİR KOLYE


Annem kendine hoş bir giysi almış ama yakasındaki malzemeden hoşlanmamış ve söküp bir kenara koymuş. Malzeme sökülürken biraz zarar görmüş boncuklar kopmuş falan. Bu parçayı yenileyip beyaz ya da siyah tişörtlerle çok güzel uyum sağlayacağını düşündüğüm, dekolte bluzlarla kullanılabilecek bir kolye yaptım kendime.
 Kolyenin farklı renklerini de çalışıp butiğime ekleyeceğim şimdilik yazlıkta kullanmak üzere çantama yerleştirdim.


Eğer siz de yapmak istiyorum derseniz kullanacağınız malzemeler şöyle: Siyah yumuşak dokulu tül, istediğiniz renklerde ve şekillerde boncuk, iğne-iplik, makas.
Yok hayır uğraşamam ben bunlarla derseniz bloğumun ana sayfasından bana ulaşıp sipariş verebilirsiniz, en kısa sürede size dönerim:)
Hafta sonundan itibaren bir hafta yazlıkta olacağım, orada da yapmak istediğim çalışmalar var, ağustos ayında Kaynarpınarlı hanımların el işi sergisi var ve ben de yastıklarım ve bebeklerimle sergiye katılmayı planlıyorum.

8 yorum:

Sezo bigo dedi ki...

fadişim çok güzelmiş gerçkten .hemde çok şık.güzel günlerde kullan.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Fadişim çok şık olmuş ellerine sağlık canım sergi bol bereketli geçsin inş. sevgiler

ADC ŞEKER dedi ki...

çok şık

mor menekşeler dedi ki...

çok güzel olmuş boncuklar harika gözüküyor sanki doğal taş gibi.eline sağlık

ada ve deniz dedi ki...

Serginin tam tarihini de yazsana Fadiş, müsait olursak gelmek isterim ben....Bilirsin Devrim denizli yerlere gitmeye de itiraz etmez hiç:))

Fadis Hertelden dedi ki...

Birgülcüm teşekkür ederim.
Haticem çok teşekkürler, bilmiyorum nasıl olacak geleneksel işlemelerini sunacak herkes ben biraz aykırı kalıyorum ama beni de sergiye davet ettiler, umarım iyi geçer:)
ADC teşekkürler.
mor menekşeler, çok teşekkürler, bu boncuklar çok hoş duruyor bir ara Kemeraltı'ndaki toptancıları gezeceğim, bileklikte yapmayı düşünüyorum.
Saadet tam tarihi öğrenince yazacağım hatta hafta donu bize gelin diyeceğim, sana haber veririm:)

T.C. Nilgün Komar dedi ki...

çok şık ve ayrıca kullanıma kazandırdığın içinde tebrik edici bir davranış.. bunun basit hallerini 25-30 TL'lere aksesuar mağazalarında..

Semi M.Eller dedi ki...

Güzelmiş, şöyle yazlık elbiselerle ne hoş olur:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...