10 Temmuz 2013 Çarşamba

AĞ TAMİRİ



Kaynarpınar İskele

6 yorum:

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Bu tam da annemin "deli işi" dediği yani aşırı sabır gerektiren bir şey be Fadişçim.. Sevgiler tatlım, maruluma kocaman yaz öpücükleri :)

Bir Kase Lezzet Ayşe Alkan dedi ki...

canım hayırlı ramazanlar.
sabır işi bu:)))

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar Efendim.

Bereketi, rahmeti ve mağfireti bol, hayırlı ramazanlar dilerim.

Çok ince ve sabır isteyen bir iştir ağ tamir etmek, yanılmıyorum herhalde. Karadeniz insanını güçlü ve sabırlı yapan da bu ağ tamir işi olsa gerek.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

Fadis Hertelden dedi ki...

Serapçım, deli işi gerçekten. Marulu öptüm bil gerçi saçlarını kestirdiğimizden beri bir pırasalık durumu var ama olsun, ben de hala marul diyorum:))

Fadis Hertelden dedi ki...

Ayşe Hanımcım iyi Ramazanlar size de:)
Ben yanlarına gittiğimde sabırla çalışıyorlardı.

Fadis Hertelden dedi ki...

Recep Bey hayırlı Ramazanlar. Burası Ege kıyıları Karaburun tarafları oluyor. Genel olarak Balıkçılar güçlü sabırlı bilge kişiler:))