28 Haziran 2013 Cuma

SICAK BİR GÜN

 Bunaldıysan yeşile bak uzun uzun sonra maviliğe çevir gözlerini, hem denize hem göğe.
 Bunaldıysan ve güneş yakıyorsa tepeni bir leğene su doldur içinde oynasın çocuk işte o zaman bir kaç satır okuyabilirsin belki, arada bir gözlerin kayar keyifli sesleri duyup gülümsersin.
 Lavantalar.
 Evlendiğimiz sene dikmiştim bunları sevinçle, ya tutmazsa diye korkarak.
 Üzümler temmuzun ortasında tatlanır tabi kuşlardan bize kalırsa:)


Günün tam ortası, sıcağa rağmen dimdik ayakta parlıyor çiçek.

4 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

içimi açtın Fadiş'cim akşam karanlığında. ..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Her kare ayrı bir güzellik yorgunluğuma iyi geldi:)
sevgiler canım

LeylaK dedi ki...

vah ben de şimdi tatilde olaydım, vahh kafamdan aşağı su dökeydim, vahh kumsala uzanaydım, vah beni vah beni....... iyi eğlenceler Fadiş.

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar.

Sıcak Bir Gün başlıklı bloğunuz gerçekten hem çok sıcaktı, hem de güzel.

Paylaşımınız için emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...