24 Haziran 2013 Pazartesi

AY IŞIĞI TERAPİSİ

İlk günden kendime geldim diyebilirim, Deniz'le birlikte önce suya attık kendimizi ve sonra biraz uzandık   kıyıda, Deniz mutlu ben mutlu.
Ve ay ışığında terapi, inanın bu manzara bin kat daha güzel ama malesef benim titrek ellerim ancak bu kadar çekebiliyor manzarayı.
Çekirgelerin daha bir gür çıkıyor sesleri ama yine de ortalık süt liman, doğa ana tüm ihtişamıyla kucaklıyor bütün canlıları.
Deniz yorgunluktan uyuya kaldı nihayet, ben biraz daha bu manzaranın tadını çıkarmak istiyorum.

4 yorum:

mormenekselerr dedi ki...

bu resim harika ...bayıldım .iyi ki kaçmışsın cnm

ada ve deniz dedi ki...

Manzara insanı cezbediyor resmen. Şu deniz mevsimi beni bırakmalılar böyle bir sahile okullar açılınca geri alırlar....

Derya Kuzusu dedi ki...

Manzara ve arka plandaki sesleri hayal edebiliyorum gerçekten şahane, iyice bir dinlenip kendinizi iyi hissedin bomba gibi bekliyoruz sonra sizi ;)

FADİŞ dedi ki...

mormenekşeler, iyi ki:)
Saadet bilirim senin denizi ne kadar çok sevdiğini:)
Derya şimdiden kendimi iyi hissediyorum doğa insanı yeniliyor resmen hatta bir yeniden değerlendirme çalışması bile yaptım burada:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...