4 Mayıs 2013 Cumartesi

BİZDEN HABERLER

Uzun bir ara verdim ama sanmayın ki yazacak çizecek şey yok aksine yazacağım o kadar çok şey birikti ki nereden başlasam bilemiyorum. 
Sardunyalarım tuttu büyüyorlar, artık sıcaklar bastırdı balkon için yaptığım kanepe hizmete açıldı, diktiğimiz fideler boy attı ama benim İzmir'de işlerim olduğundan bir süre bahçe işlerine ara verdim, şimdi kendi evimle ilgilenme zamanım geldi, evime yakın bir kreş arayışı içindeyim, evin eksik gedik nesi varsa uğraşıyorum işte, bir yandan örgüye devam ediyorum, acayip bir bağımlılığa dönüştü bende örgü, bir süre ara vermeyi düşünüyorum:)
Evimin anneme çok yakın olduğunu söyledim mi? hemen yanlarındaki apartmanda oturuyorum, kız kardeşimin ve erkek kardeşimin de evleri çaprazımda, bundan ailecek çok memnunuz özellikle Deniz çok memnun:)

11 yorum:

BlogVintage Duygular dedi ki...

Haberler cok iyi Fadiscim, Denizin,sizlerin iyi olmasina sevindim. Güzel bir haftasonu diliyorum ;)

LeylaK dedi ki...

Hep bir arada olmanıza sevindim Fadiş, süper bir şey :)
Balkon fotoğraflarını da isteriz...

Leyla'nın Kahve Dükkanı

ada ve deniz dedi ki...

Güle güle oturun Fadiş:)))Karşıyaka'dasınız o azaman, kapınızı çalmalı tez zamanda.....

Nesrin dedi ki...

ohh ne güzel olmuş dikkat et kendine cnmm :)

T.C. Nilgün Komar dedi ki...

allah muhabettinizi artırsın tatlım!
denizi ve seni öptüm..

Deli Anne dedi ki...

aa İzmir'e mi döndünüz canım.. hayırlısı ve en güzeli olsun inşaallah

Proje Çantası dedi ki...

Çok sevindim Fadiş' im. Taşınmışsın demek. Örgüye de vakit ayırdığına göre yerleştin demek ki :)) Aile saadetinize de çok imrendim yafff... :) Sevgiler canım, öperim.

Semi M.Eller dedi ki...

Ailene yakın olman çok iyi olmuş Fadiş:)
Balkon fotoğraflarını bekliyorum:)

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar,

Anneler gününüzü kutlarım. Bloğunuz nezdinde tüm annelerimizin anneler günü kutlu olsun!

Selam ve dualarımla.

FADİŞ dedi ki...

Blog Vintage Duygular, teşekkür ederim.
LeylaK teşekkür ederim, güzel oldu birbirimize yakın olmak.
Nesrincim sağol.
Nilgüncüm amin, gelmiyor musun buralar, geldiğinde haberim olsun oldu mu, bize de beklerim:)
Delişim evet, İzmir'deyiz artık hayırlısıyla.
Edacım ilk defa yaşıyorum böyle bir yakınlığı arada birbirimize kahve içmeye gidiyoruz pek iyi oluyor.
Semicim teşekkür ederim, balkonuma henüz bir şey yapamadım.
Recep Bey, çok teşekkür ederim.

Bizden dedi ki...

hadi hayırlısı olsun İnşallah,kreş konusunda ne yaptınız bilmiyorum ama bir sene kadar önce Karşıyaka'da bir okulu övmüşlerdi,sanırım Sevim anaokuluydu...sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...