14 Mayıs 2013 Salı

BEN BU GÜNLERDE

Biraz ihmal ettim blogumu, bir türlü elim varmadı yazmaya, günlerim yoğun geçiyor, elimde bir sürü iş bitirilmeyi bekliyor. Gündelik hayatın getirdikleri tüm zamanımı çaldı sanki. Haberleri izlemeye yüreğim dayanmıyor, içim daralıyor, gündemden olabildiğince uzak geçiyor zamanım bir çeşit inzivaya çekildim denilebilir. Bu arada yaptığım diyete de ara verdim, yazlık, annemler ve kendi evim derken çizdiğim üçgen yaptığım diyete engel oldu, şimdilik bu problemi aşmak için her gün yürümeye çalışıyorum.
Şimdi paylaşacağım örgüler iki arada bir derede elimden çıkanlar, gerisi gelir mi bilmem.


Yukarıdaki örgüyü yastık olarak düşündüm, bittiğinde butiğime koyacağım.
Bu yuvarlak yastık kılıfları da pembeyi sevenler için butiğe eklenecek.
Umarım bu yazıdan sonra daha sık post girerim.
Sevgiler.

2 yorum:

Adanın Annesi dedi ki...

Ellerine sağlık Fadiş abla

Diyete üzülme yeniden başlarsın

FADİŞ dedi ki...

Ada'nın Annesi, çok teşekkür ederim, Ada'yı öp benim için.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...